News

eMAG, decizie de ULTIMĂ ORĂ! Intră pe piaţa de food delivery

09.09.2019 | 11:42
eMAG decizie de ULTIMA ORA Intra pe piata de food delivery

eMAG intră pe piața de food delivery și își propune să devină un concurent serios pentru Food Panda, Glovo, Takeaway, Uber Eats și celelalte platforme de acest gen. Concret, cel mai mare retailer online care activează pe teritoriul țării noastre a preluat pachetul majoritar de acțiuni al companiei care operează aplicația EuCeMănânc, un business 100% românesc, lansat oficial în 2014, la Timișoara. De-a lungul timpului, acesta s-a extins, ajungând în 18 orașe din țară și lider pe piața de food ordering din vestul României.

Aplicația EuCeMănânc, preluată de eMAG

În urma tranzacției, eMAG va deține 54% din acțiuni, în timp ce antreprenorii fondatori vor continua să conducă aplicația. De altfel, cei care au pus bazele aplicației își doresc să accelereze  dezvoltarea business-ului, prin creșterea numărului de restaurante disponibile pe platformă, dar și a varietății de mâncare pentru care pot opta clienții.

Investiția cea mai importantă a fost timpul nostru. Dintr-o pasiune pentru ceea ce făceam, multă muncă și timp investit într-un proiect, am ajuns să avem un business care, în momentul de față, este lider pe piața din Timișoara și în vestul țării. Ne bucură acest parteneriat strategic care ne va ajuta să creștem business-ul într-un ritm mai accelerat și să ne urmăm planurile începute în urmă cu mulți ani. Este o piață foarte competitivă, dar acest lucru este benefic pentru utilizatorii de platforme de food delivery din România. Prin investiția eMAG, obținem și o recunoaștere a muncii echipei și partenerilor EuCeMănânc de până acum”, a declarat Alin Șerban, CEO EuCeMănânc pentru profit.ro.

eMAG a preluat platforma eucemananc.ro. Sursa foto: eucemananc.ro
eMAG a preluat platforma eucemananc.ro. Sursa foto: eucemananc.ro

Platforma va fi extinsă la nivel național

Ca urmare a acestei afaceri, platforma Eucemănânc va fi extinsă la nivel național, eMAG având planuri de a intra în viitorul apropiat inclusiv pe piața internațională. Pentru moment, însă, aplicația cuprinde circa 600 de restaurante din 18 orașe, respectiv București, Timișoara, Oradea, Arad, Brașov, Iași, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Pitești, Suceava și Roman.

În ultimii ani, numeroase aplicații de livrare mâncare au pătruns pe piața românească, cele mai cunsocute fiind Food Panda, Oliviera, Takeaway, Glovo, sau Uber Eats. De altfel, astfel de servicii au căpătat o mare amploare și la nivel global.