O emisiune de la Antena 1 și-a închis porțile, momentan! Show-ul a fost înlocuit cu o altă producție pe care a prezentat-o un renumit actor de la noi.
Potrivit informațiilor obținute de FANATIK, Antena 1 nu trage prea mult să revină curând cu un nou sezon al show-ului „Prețul cel bun”, prezentat de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu.
Mai mult de atât, colegul lui Vârciu a primit un alt post, pe același tronson orar în care a fost difuzat „Prețul cel bun”, pentru show-ul care îl avea amfitrion pe Andrei Aradits.
Pentru Ștefănescu s-a găsit o ”salvare”, artistul fiind sub contract cu Antena 1 și ”folosit” pentru diverse proiecte (ba la Antena Stars, ba la postul principal al trustului). Nu același lucru s-a întâmplat și cu Black Matias, trapperul care face parte din gașca lui Alex Velea.
FANATIK a aflat că Matias s-a trezit, peste noapte, fără jobul de asistent de televiziune la „Prețul cel bun”. Filmările au fost înghețate. Emisiunea n-a mai intrat pe sticlă de anul trecut. Concursul pe care îl prezenta Vârciu și Ștefănescu nu va reveni, așadar, nici toamna asta. Postul de televiziune mizează în lupta pentru audiență mai degrabă pentru „Ești mai deștept decât un copil de clasa a cincea?”, pe care o modera Aradits.
De asemenea, FANATIK a mai aflat că Antena 1 nu vrea să scape de tot de Matias. Dincolo de show-urile în care a participat, artistul își vede de cariera muzicală, căci televiziunea nu e principala lui sursă de venit. Interpretul de muzică trap a mai fost cooptat, în trecut, și într-una din edițiile „Splash! Vedete la apă”. Atunci s-a dus, însă, în calitate de concurent.
Se pare că producătorii vor să îl păstreze pe Matias pentru un viitor show, ceva mai mare. Printre variantele pe care artistul le-ar avea în vizor se numără „Power couple” și „Asia Express”.
Mai trebuie spus că Black Matias, spre deosebire de alte vedete care s-au perindat la Antena 1, nu a avut un contract pe perioadă nedeterminată cu stația, ci unul de colaborare, explicit pentru proiectele din care a făcut parte.
Ciudățenia vine din faptul că Matias nu a fost înștiințat că emisiunea „Prețul cel bun” va intra într-o pauză atât de lungă. Cântărețul s-a trezit, peste noapte, fără această sursă de venit.
Una din explicațiile pentru care Antena 1 a vrut să se debaraseze, temporar sau definitiv (rămâne de văzut) de „Prețul cel bun” o reprezintă cifrele de audiență care nu au fost chiar cele mai fericite.
În 2021, de pildă, când show-ul a debutat la Antena 1, a pierdut aproape constant în fața lui Cabral. Publicul a fost mai interesat, săptămâni la rând, de „Ce spun românii” decât de „Prețul cel bun”.
Astfel că, potrivit paginademedia.ro, producția prezentată de Vârciu & compania a fost la o distanță considerabilă de show-ul de la PRO TV.
În perioada 4-8 octombrie 2021, de pildă, „Prețul cel bun” avea o medie de 660.000 de telespectatori pe ediție, spre deosebire de „Ce spun românii”, care s-a apropiat de milion.
Între 1 și 5 noiembrie 2021, „Prețul” a mai crescut nițel. A atins o medie de 1.190.000 de telespectatori, dar tot a fost insuficient ca să se impună! „Ce spun românii” defila cu 1.420.000 de telespectatori (20,2% share față de 16,9%).