News

Este oficial! Când se deschide Ikea Pallady, cel mai mare magazin din estul Europei

12.06.2019 | 14:38
Când se deschide Ikea Pallady

S-a aflat când se deschide Ikea Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei. Conducerea companiei suedeze a anunțat că noul magazin se va deschide la finalul lunii iunie, potrivit capital.ro. Acesta este situat pe bulevardul Theodor Pallady și a fost realizat în urma unei investiții de aproximativ 90 milioane euro.

Când se deschide Ikea Pallady

„După progresele excelente din ultimele luni în procesul construcției, sunt bucuros să anunț că vom deschide magazinul pe 24 iunie și vom aduce viziunea noastră de a crea o viață de zi cu zi mai bună mai aproape de și mai mulți oameni din România. Pe lângă amenajarea magazinului nostru, am finalizat și procesul de recrutare, iar angajații noștri sunt pregătiți să-i întâmpine pe oaspeții și clienții noștri la deschiderea mult așteptată” a spus Cas Lachaert, Store Manager.

Magazinul are 37.000 de metri pătrați și va pune la dispoziția clienților aproape 10.000 de produse care reflectă filozofia IKEA de design democratic, combinând forma, funcționalitatea, calitatea, sustenabilitatea și prețul scăzut. Acesta va avea, de asemenea, trei modele de interioare integrale și 58 de camere pline de idei și inspirație realizate pe baza cunoștințelor despre casele românilor, răspunzând nevoilor locale în ceea ce privește mobilarea locuinței cu soluții și produse accesibile. Pe lângă un loc de joacă supravegheat, dedicat copiilor, magazinul va găzdui, de asemenea, restaurantul  deja celebru care servește atât specialități suedeze, precum și preparate românești.

Când se deschide Ikea Pallady
Când se deschide Ikea Pallady

600 de oameni vor lucra în noul magazin IKEA

Conducerea IKEA anunță că 500 de muncitori au ridicat noul magazin, iar pe lângă aceștia, alți 600 de oameni vor lucra în noul magazin din bulevardul Theodor Pallady. În total, după 12 ani de prezență pe piață, IKEA a creat aproximativ 1.000 de noi locuri de muncă.

IKEA România a înregistrat în  anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018) vânzări de 609,34 milioane lei, fără TVA, în creştere cu 10,6% faţă de anul anterior, magazinul din Bucureşti vânzând peste 18,6 milioane produse.

În acest interval, peste 3,2 milioane de persoane au vizitat magazinul din Capitală, iar siteul retailerului a fost accesat de aproape 18 milioane de vizitatori unici.