Eugen Neagoe își critică jucătorii după primul punct în play-off: ”Am făcut un joc modest”

Traian Terzian    Valeriu Tache
in Casa Pariurilor Liga 1
01/04/2019, 22:57
Antrenorul echipei Sepsi Sfântu Gheorghe, Eugen Neagoe, își critică jucătorii după primul punct obținut în play-off

Antrenorul echipei Sepsi Sfântu Gheorghe, Eugen Neagoe, își critică jucătorii după primul punct obținut în play-off, în meciul de pe teren propriu cu FC Viitorul. Gruparea din Covasna a suferit două înfrângeri în primele două partide jucate în play-off-ul Ligii 1 Betano.

Eugen Neagoe își critică jucătorii după primul punct în play-off: ”Am arătat ca o echipă care și-a îndeplinit obiectivul”

”Toate meciurile din play-off sunt grele. Știam că Viitorul este o echipă bună, chiar dacă a odihnit mulți jucători. Rezultatul este corect după ce s-a întâmplat pe teren, deși ocaziile mai mari le-am avut noi. Am făcut un joc foarte modest. Îmbucurător este că nu am luat gol. Avem mai mulți jucători cu probleme, dar am câștigat meciuri și fără un vârf de atac clasic”, au fost criticile lansate de Eugen Neagoe la adresa jucătorilor săi după ce au obținut primul punct în play-off.

”Știam echipa Viitorul, i-am ghicit pe toți 11 încă de la prânz și nu ne-a surprins cu nimic. Doar că nu am jucat noi ce trebuia și ce știm. Am arătat ca o echipă care și-a îndeplinit obiectivul odată cu intrarea în play-off. Este important că am luat primul punct în play-off și sper să vină și prima victorie în etapa viitoare cu FCSB”, a mai spus tehnicianul de la Sepsi Sfântu Gheorghe.

Sepsi a remizat cu Viitorul, scor 0-0, în ultimul meci al etapei a treia a play-off-ului Ligii 1 Betano. Înaintea jocului, Neagoe spunea că formația sa speră la locul 4 și la cupele europene.

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles