ADVERTISEMENT
Sport

Fază controversată în Anglia – Scoţia 0-0! Englezii au cerut penalty, arbitrul nu a folosit sistemul VAR

Partida Anglia - Scoția s-a terminat 0-0, dar englezii au fost furioși după ce le-a fost refuzat un penalty, iar VAR-ul nici nu a intervenit.
Autor: Traian Terzian | 19.06.2021 | 00:34
Fază controversată în Anglia - Scoţia 0-0! Englezii au cerut penalty, arbitrul nu a folosit sistemul VAR
Partida Anglia - Scoția s-a terminat 0-0, dar englezii au fost furioși după ce le-a fost refuzat un penalty, iar VAR-ul nici nu a intervenit. Sursă foto: Twitter

Duelul britanic de pe Wembley a produs un meci de forță, fără prea multe realizări tehnice și care s-a încheiat fără gol.

ADVERTISEMENT

În acest moment, elevii lui Gareth Southgate tremură pentru primul loc în grupă, fiind la egalitate de puncte cu Cehia, dar având nevoie de victorie în meciul direct din ultima etapă deoarece au un golaveraj inferior.

VAR nu a intervenit la un penalty cerut în Anglia – Scoția 0-0

În minutul 79 al întâlnirii Anglia – Scoția 0-0, gazdele au cerut un penalty pentru un fault în careu comis de Andrew Robertson asupra lui Raheem Sterling, dar arbitrul spaniol Antio Mateu Lahoz a lăsat jocul să continue și nici nu a fost avertizat din camera VAR.

ADVERTISEMENT

Fundașul scoțian l-a călcat extrem de clar pe atacantul englez și în ciuda faptului că Sterling a amplificat foart mul căderea este clar ca lumina zilei că trebuia dictată lovitură de la 11 metri.

Jucătorii lui Gareth Southgate s-au repezit asupra centralului spaniol pentru a-i cere socoteală pentru faptul că nu a dictta nimic și i-au cerut să revadă faza pe camera de la amrginea terenului.

ADVERTISEMENT

Penalty pentru Olanda la o fază identică

Însă, Mateu Lahoz le-a refuzat englezilor și această cerere, deoarece nici responsabilii din camera VAR, Alejandro Hernandez, Jose Maria Sanchez și Filippo Meli nu au intervenit pentru a-i atrage atenția asupra contactului produs în careul scoțienilor.

Frustrarea este și mai mare cu cât în urmă cu doar o zi Olanda a primit un penalty la o fază asemănătoare în partida cu Austria. David Alaba l-a călcat în careu pe Denzel Dumfries și chiar dacă centralul israelian Orel Grinfeld nu a văzut faza, el a fost atenționat din camera VAR și a arătat punctul cu var după ce a văzut reluarea.

ADVERTISEMENT

La Amsterdam era doar minutul 11 când Memphis Depay transforma cu siguranță lovitura de pedeapsă și ”portocala mecanică” își făcea deja meciul ușor.

Joacă Anglia pentru locul 2?

Naționala Angliei se află într-o mare dilemă în ceea ce privește câștigarea grupei de la turneul final. Deși ar fi o onoare, această poziție ar aduce cu siguranță un adversar mult mai puternic în optimi, decât dacă s-ar clasa pe poziția secundă.

ADVERTISEMENT

Câștigătoarea Grupei D urmează să se împerecheze în optimi cu formația ce va încheiat pe locul 2 în Grupa F, acolo unde se află puternicele selecționate ale Franței, Germaniei și Portugaliei, aceasta din urmă deținătoarea trofeului.

În schimb, o clasare pe locul 2 ar duce la un meci în optimi cu ocupanta poziției secunde în grupa E, din care fac parte Spania, Polonia, Suedia și Slovacia. Dar, această variantă ar face ca Anglia să nu mai joace pe Wembley, acolo unde ar rămâne dacă și-ar câștiga grupa.

ADVERTISEMENT
CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut noua revistă Fanatik
  • Nr. 724: 40 de pagini + Poster. Doar 10 lei!
  • Super-Poster cu programul complet al sezonului regulat din Liga 1