Fotbal intern

UPDATE. Concordia a EVADAT din infernul de la Istanbul şi joacă FINALA Cupei Ligii de azi: “Într-un final, am ajuns cu bine!”

Update 21:20 / Concordia Chiajna a ajuns în Bucureşti în această seară, iar duminică, de la ora 20:00, ilfovenii vor juca împotriva Stelei, pe "Arena Naţională", în finala Cupei Ligii....
16.07.2016 | 21:20
UPDATE Concordia a EVADAT din infernul de la Istanbul si joaca FINALA Cupei Ligii de azi Intrun final am ajuns cu bine
ADVERTISEMENT

Update 21:20 / Concordia Chiajna a ajuns în Bucureşti în această seară, iar duminică, de la ora 20:00, ilfovenii vor juca împotriva Stelei, pe “Arena Naţională”, în finala Cupei Ligii. Cristi Tănase, preşedintele Concordiei, a dezvăluit pentru FANATIK.RO că fotbaliştii lui Emil Săndoi au ajuns cu bine în Capitală.

“Băieţii au ajuns cu bine!”.

UPDATE 17.53.  Cristi Tănase, preşedintele Concordiei Chiajna a dezvăluit pentru FANATIK.RO că totul decurge conform planului şi speră că jucătorii lui Săndoi vor ajunge în România în jurul orei 20:00.

ADVERTISEMENT

Totul este ok. Băieţii sînt în aeroport şi fac acum formalităţile pentru îmbarcare. Nu au mai apărut probleme şi cred că în jurul orei 20:00 aeronava de 130 de persoane vor reveni în România”, a spus Tănase.

––––––––––––––––-

UPDATE. ORA 14.41. Cristi Tănase a dezvăluit pentru FANATIK.RO că în cele din urmă jucătorii lui Emil Săndoi vor reveni în România cu avionul.

ADVERTISEMENT

“Am decis ca echipa să revină în ţară cu avionul. Băieţii vor pleca din Turcia cu o cursă spre România la ora 18:35. Am ales această variantă deoarece sosirea acasă este mai rapidă faţă de drumul cu autocarul. Sperăm să reuşim să plecăm”, a spus Tănase.

UPDATE. ORA 12:42. Cristi Tănase, preşedintele Concordiei Chiajna, a dezvăluit pentru FANATIK.RO că angajaţii Ministerului Afacerilor de Externe l-au anunţat că granţia dintre Turcia şi Bulgaria s-a deschis. În locul respectiv conducătorului ilfovenilor a trimis încă din noaptea trecută un autocar pentru preluarea către ţară a jucătorilor lui Emil Săndoi.

“Am fost anunţat de cei de la Ministerul de Externe că s-a deschis graniţa dintre Turcia şi Bulgaria. Acolo avem deja trimis de aseară autocarul clubului, dar mai aşteptăm o oră, deoarece am semnale că se poate pleca din Turcia în România şi cu avionul de pe aeroportul Ataturk. Dacă aceste informaţii se confirmă şi oficial, atunci băieţii vor ajunge în  România cu avionul.

ADVERTISEMENT

Ne convine mai mult această variantă, deoarece durata călătoriei este mai scurtă faţă de transportul cu autocarul, dar dacă nu se confirmă, atunci băieţii vor sosi acasă cu autocarul. Într-o oră ne vom decide ce variantă vom accepta”, a spus Tănase.

UPDATE Ora 11:22 / Unul din jucătorii Chiajnei a dezvăluit pentru FANATIK.RO trăirile din infernul de la Istanbul:  “Trebuia sa plecăm de dimineaţă spre România şi nu am mai fost lăsaţi sa ieşim din hotel. Sîntem şocaţi. Nu am mai văzut aşa ceva niciodată. E totul ca la război şi ne este frică. Am fost trimişi în camere, dar nu putem să stam liniştiţi atît timp cît pe lîngă hotel trec tancurile şi pe deasupra sînt elicoptere. Am auzit şi noi că au murit mulţi oameni. E cel mai urît lucru pe care l-am văzut vreodată, dar nu putem face nimic. Aşteptăm să vedem ce se întîmplă. Ne dorim să  ajungem cît mai repede acasă”.

***************************************************************************************************************

UPDATE, ora 11:20 / Emil Săndoi, antrenorul Concordiei, a vorbit despre situaţia tensionată de la Istanbul:

“Am picat în toiul evenimentelor, dar pînă la urmă a fost OK. A fost o noapte albă pentru toată lumea, am încercat să stăm la curent cu toate evenimentele. Sperăm să ne întoarcem cît mai repede în ţară, dar rămîne de văzut cum.

Conducerea clubului a trimis un autocar aproape de graniţă, dar ar fi mai bine să ne întoarcem cu avionul. Să facem un drum de sute de kilometri, de 10-12 ore petrecute pe drum, apoi meci, n-ar fi prea plăcut! Rămîne de văzut dacă meciul va fi anulat, dar asta nu depinde de noi. Vom ţine legătura cu conducerea să găsim cea mai bună soluţie pentru întoarcere. Cel mai bine ar fi să venim cu avionul, chiar şi în cursul zilei de mîine. Cealaltă variantă, cu autocarul, ne-ar da peste cap de tot.

Era o agitaţie foarte mare pe stradă, s-au auzit şi cîteva bubuituri…. Am preferat să stăm închişi în hotel, să stăm liniştiţi. Ne-am speriat un pic, a fost noapte albă pentru toată lumea. Era normal ca băieţii să fie îngrijoraţi, au stat toată noaptea pe telefoane cu familiile ca să îi liniştească. Ne-au dat peste cap aceste evenimente, nu ne aşteptam! Ne bucurăm că lucrurile nu au luat o amploare mai mare şi s-au stopat destul de repede evenimentele. Ar fi fost culmea să rămînem blocaţi aici, pentru cine ştie cît timp”, a spus Săndoi.

UPDATE. 10:53 Cristi Tănase, preşedintele grupării ilfovenilor a oferit noi informaţii pentru FANATIK.RO în legătură cu situaţia echipei sale aflate acum într-un hotel lîngă aeroprtul Ataturk.

Băieţii sînt ok. Nu au pţit abosult nimic! Toată noaptea am stat pe telefoane şi nu am închis un ochi. Am sunat peste tot şi am căutat variante pentru aducerea delegaţiei noastre în ţară. Am avut în plan patru variante. Dacă băieţii plecau cu avionul la primele ore ale dimineţii, atunci cînd aveau programată cursa, la ora 12 erau în România, iar la ora 1 la hotel. Apoi aveam proggramat antrenasmentul oficial. Însă nu s-a putut decola din Turcia. Am studiat şi o variantă pentru trimiterea unui charter, dar şi această variantă a picat. Însă, la această oră deja avem trimis şi autocarul echipei la graniţa dintre Bulgaria şi Turcia. Aşteptăm să se deschidă graniţa, dar momentan aceasdta este închisă. Am rezervat bilete şi pentru o cursă de avion de la ora 18;30. Am primit semnale pozitive că la ora respectivă aeroportul se va deschide. Vom cere anularea meciului doar dacă jucătorii Concordiei nu pot pleca din Turcia”, a spus Tănase.

+++++++++++++++++++++++++++++

UPDATE Ora 10:00  “Sîntem blocaţi lîngă aeroport, nu putem ieşi din hotel, din ţară! Aşteptăm să plecăm, dar nu reuşim! Facem toate demersurile să revenim în ţară, deocamdată nu avem veşti bune! De 2 ore nu se zboară din Istanbul, hotelul nostru e lîngă aeroport”, a declarat Florin Petrescu, purtătorul de cuvînt al Chiajnei la digi24.

––––––––––––––

Finala Cupei Ligii dintre Steaua şi Concordia ar putea să se amîne din cauza faptului că fotbaliştii şi staff-ul tehnic al celor de la Concordia sînt prinşi în Turcia. Ei se află cazaţi la hotelul Park Inn, aflat la 7 kilometri de aeroportul Ataturk, care a fost însă închis de armată în cadrul mişcărilor strategice din lovitura de stat care a zguduit Turcia.

“Sîntem în hotel, destul de aproape de aeroport. Avem avion mîine dimineaţă, la 10.40. Văd şi eu ce se întâmplă, am văzut că sînt probleme mari şi la aeroport. Vă spun sincer că sînt îngrijorat. Am tot sunat la ambasada, la Consulatul României din Turcia, însă sună numai ocupat. Probabil că sînt foarte mulţi români care sună acum”, a spus Emil Săndoi, antrenorul Chiajnei, pentru Prosport.

VEZI AICI IMAGINI VIDEO CU ARMATA BLOCÎND ACCESUL LA AEROPORTUL ATATURK!