News

Firma care a plătit campania lui Călin Georgescu din banii PNL, legături neașteptate o super-vedetă Antena 1. Cine e în spatele companiei

Firma care a luat bani de la PNL și a creat o campanie care a fost folosită pentru Călin Georgescu este parteneră cu o cunoscută vedetă Antena 1.
24.12.2024 | 17:38
Firma care a platit campania lui Calin Georgescu din banii PNL legaturi neasteptate o supervedeta Antena 1 Cine e in spatele companiei
Călin Georgescu ar fi câștigat popularitate pe TikTok pe banii PNL. Firma care a plătit spune că a fost o campanie deturnată / Foto: Hepta
ADVERTISEMENT

Firma de markenting politic care a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok este asociată în mod neașteptat cu una dintre marile vedete Antena 1. Postul de televiziune face parte din trustul media înființat de un alt politician, Dan Voiculescu.

O firmă a luat bani de la PNL și a plătit influenceri care l-au descris pe Călin Georgescu

Informația potrivit căreia una dintre campaniile puternice pro-Călin Georgescu de pe TikTok a fost realizată din banii PNL a venit ca o surpriză uriașă. Instituțiile de forță prezente în CSAT nu au vorbit, în raportul făcut public, despre implicarea unui partid aflat la guvernare în campania lui Georgescu.

ADVERTISEMENT

Firma care a luat bani de la PNL și a plătit 130 de influenceri prin platforma FameUP se numește Kensington Communication și este una dintre cele mai apreciate companii de marketing politic din România. În 2023, Kensington Communication a ajuns la o cifră de afaceri de aproape un milion de euro.

Kensington Communication este deținută de doi asociați, fiecare cu câte 50% din afacere: Sorin Cătălin Dumitru și Răzvan Săndulescu. La rândul ei, compania de marketing politic deține 30% dintr-o altă firmă, care se ocupă cu organizarea de evenimente.

ADVERTISEMENT

Simona Gheorghe, susținută de firma de marketing politic a soțului ei, într-un alt business

Fabrica de Evenimente Festivus SRL, societate în dizolvare începând cu anul 2023, este deținută de Kensington Communication (30%), Denisa Avram (40%) și Mirela Simona Săndulescu (30%).

Ultima de pe lista asociaților este soția lui Răzvan Săndulescu, unul dintre patronii Kensington Communication și este mai cunoscută sub numele de fată: Gherghe.

ADVERTISEMENT

Simona Gherghe este una dintre cele mai cunoscute vedete ale trustului Antena Tv Group, deținut de familia milionarului Dan Voiculescu, fondator al PUSL.

Răzvan Săndulescu și Simona Gherghe sunt împreună din anul 2013, dar s-au căsătorit în urmă cu șapte ani. Ei au doi copii împreună, Ana și Vlad.

ADVERTISEMENT

„Nu suntem geloşi, comunicăm foarte bine. Dacă avem ceva de spus, ne spunem şi se rezolvă. Răzvan ştie foarte bine şi înțelege ce înseamnă expunerea asta pe care o presupune profesia mea.

Normal că mai sunt şi discuții. Dar discutăm, discutăm. Şi da, cedăm pe rând. Nu-mi amintesc de vreo supărare lungă. Cred că cele mai frumoase daruri pe care ni le-am făcut au fost copiii”, a declarat Simona Gherghe într-un  interviu acordat cu ceva vreme în urmă.

Răzvan Săndulescu, omul din spatele campaniilor lui Nicușor Dan sau Traian Băsescu

Dincolo de relația cu vedeta de televiziune, Răzvan Săndulescu a reușit să-și cultive o imagine de excelent profesionist în mediul politic. În alegerile din 2020, el l-a ajutat pe Nicușor Dan să câștige Primăria Capitalei. Anterior, el a făcut parte din stafful de campanie al fostului președinte, Traian Băsesecu.

La alegerile din acest an, Kensingotn Communication a obținut un contract de la PNL, pe baza căruia a fost lansată campania Echilibru și Verticalitate, care apare în raportul CSAT ca fiind ”identică cu campania Frate lângă Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina”.

Kensington Communication susține că a apelat la platforma FameUp pentru angajarea unor influenceri, însă, de aici, lucrurile au scăpat de sub control. Mai exact, hashtagul #echilibrusiseriozitate a fost modificat în platforma FameUp în #echilibrusiverticalitate, fără implicarea firmei lui Răzvan Săndulescu.

Vânătoarea de boți pro-Călin Georgescu continuă, la o lună după turul întâi al alegerilor prezidențiale

Potrivit Snoop, campania a adunat 2,4 milioane de vizializări pentru influencerii care ăl descriaru ”copy-paste” pe Călin Georgescu, fără a-l nominaliza.

La aproape o lună după încheierea primului tur de alegeri, Kensington Communication a anunțat că va depune plângere penală pentru ca ”organele abilitate sp cerceteze deturnarea, atacarea cu boți și/sau clunarea campaniei realizate de Kensington, la comanda PNL”.

ADVERTISEMENT