Oportunități de neratat pentru cei care vor să deschidă o afacere. Un fond de investiții, care deține deja un brand popular în România, cu o fabrică și mai multe puncte de desfacere, a anunțat recent că intenționează să deschidă încă 200 de cofetării, inclusiv prin sistemul de franciză.
Pentru preluarea unei afaceri la cheie, suma necesară poate ajunge la aproximativ 22.000 de euro, care include o taxă de franciză de 10.000 de euro, o contribuție pentru marketing de 1.500 de euro, o redevență lunară de 5% din încasări și o garanție de 10.000 de euro pentru produsele oferite în gestiune, conform declarațiilor oficialilor rețelei Dulcinella, citate de adevărul.ro.
Cei care aleg să administreze, în franciză, locații deja funcționale vor avea acces la o bază de clienți existentă, echipamentele și infrastructura necesare, dar vor trebui să reamenajeze spațiul în următoarele 12 luni, pentru a se conforma noii imagini de brand.
Pentru o unitate complet nouă, costurile inițiale pot varia între 70.000 și 120.000 de euro, însă investitorii oferă metode de reducere a acestei sume, cum ar fi furnizarea echipamentelor în gestiune. În acest mod, investiția poate fi redusă cu cel puțin 20.000-30.000 de euro, în funcție de dimensiunea spațiului.
„Purtăm discuții pentru deschiderea de noi cofetării-patiserii în București, Brașov, Brăila, Constanța. Pentru 2025 estimăm deschiderea a 7 – 10 locații în franciză”, a explicat Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella România.
Extinderea francizei face parte din strategia rețelei de cofetării-patiserii de a deveni lider de piață până în 2029, plan care mai include și deschiderea unei noi fabrici de 7.000 mp la Cernica, în apropiere de București.
Brandul a fost înființat în Republica Moldova în 2005 și a intrat pe piața românească în 2021. În prezent, rețeaua are 18 locații în România, fiind prezentă în orașe precum București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.
„Știm că în România sunt foarte mulți tineri antreprenori care vor să-și deschidă un business, iar noi le oferim ocazia de a construi pe o bază deja existentă, de a investi într-un brand deja cunoscut, care creează și comercializează produse din ingrediente naturale.
În plus, toate noile cofetării-patiserii vor fi dezvoltate conform noului concept, retro-modern și instagramabil, care reflectă strategia noastră pentru România și este deja prezent în cea mai recent deschisă cofetărie-patiserie, în centrul Bucureștiului”, a adăugat Ion Bouaru, cofondator Cornelius H Group LTD.