Sport

FRF a lansat oficial brandul „Generația de Suflet”. Anunțul lui Răzvan Burleanu și cum arată logo-ul: „Un element unic”. Foto

Federația Română de Fotbal a lansat filmul “Generaţia de suflet”, iar mai multe celebrități au participat miercuri la avanpremiera peliculei.
12.03.2025 | 21:04
Răzvan Burleanu, anunț important la avanpremiera filmului ”Generația de suflet” FOTO: Marian Popovici / Fanatik
ADVERTISEMENT

Miercuri, la cinematograful din mall Băneasa, a avut loc avanpremiera filmului “Generaţia de suflet”. Mini seria de trei episoade, care va fi disponibilă din 14 martie pe platforma Voyo.ro, a adus laolaltă nume mari din sportul românesc și nu numai.

Răzvan Burleanu a anunțat lansarea brandului ”Generația de suflet”!

După pelicula “În inima Naţionalei”, care a prezentat drumul echipei antrenate de Edi Iordănescu spre Euro 2024, Federația Română de Fotbal a lansat filmul “Generaţia de suflet”, care prezintă cele mai importante momente ale României la Euro 2024.

ADVERTISEMENT

În cadrul avanpremierei, care a avut loc la cinematograful din mall Băneasa, Răzvan Burleanu a anunțat și lansarea brandului ”Generația de suflet”. Președintele FRF a dezvăluit și care este povestea acestui film documentar.

„Sunt unul dintre cei fericiți. Am avut această posibilitate, să văd filmul și îl recomand atât dumneavoastră, cât și tuturor suporterilor. Să vă introduc puțin în povestea filmului. După succesul înregistrat anul trecut cu primul documentar din istorie realizat de către FRF numit chiar în Inima Naționalei ne-am propus să mergem mai departe cu această poveste.

ADVERTISEMENT

Ne propunem să aducem echipa națională și suporterii și mai mult împreună. Am lansat al doilea film documentar din acest parcurs al echipei naționale, numit chiar Generația de Suflet. În această seară, veți avea posibilitatea de a intra în această poveste, în culisele ale campaniei de la EURO 2024.

Povestea inedită a actualului selecționer, Mircea Lucescu, dar și parcursul tricolorilor în Liga Națiunilor. Pe lângă acest film documentar lansat în 3 episoade, v-am mai pregătit un element unic. Lansarea brandului Generația de Suflet. Cunoașteți foarte bine povestea și strategia de brand pe care FRF și-a asumat-o din 2014 până în prezent.

ADVERTISEMENT

De data aceasta, poți să vă împărtășesc că este primul brand care este cel mai puțin legat de fotbal. Povestea brandului Generația de Suflet este despre emoție, unitate și muncă, sacrificiu, determinare. Este o poveste nu doar despre trecut, despre ce s-a întâmplat în 2024, ci despre viitor”, a declarat Răzvan Burleanu.

ADVERTISEMENT
Generația de suflet - logo
Generația de suflet – logo FOTO: Marian Popovici / Fanatik

Răzvan Burleanu: „Vrem să transformăm această Generație de Suflet într-o sursă de inspirație”

„Este un brand care e atât despre trecut, despre performanța jucătorilor noștri, dar și despre viitor. Vrem să transformăm această Generație de Suflet într-o sursă de inspirație. În același timp, aș putea să vă împărtășesc că este mai mult decât un brand, este mai mult decât o expresie vizuală a unei stări de spirit, a unei emoții, care e dincolo de performanța sportivă.  

În același timp e un angajament ferm al jucătorilor noștri în ceea ce privește această poveste de continuitate. Este important ca starea de spirit pe care o avem la nivelul echipei naționale să dăinuie. Acest brand al Generației de Suflet îl vom găsi de-acum înainte într-o gamă specială de merchandising pentru ca suporterii să interacționeze cât mai mult cu acest brand. 

În perioada următoare veți putea mult mai multe elemente, printre care echipament sportiv cu însemnele Generației de Suflet”, a încheiat președintele Federației Române de Fotbal.