WhatsApp, una dintre cele mai utilizate aplicații de către români, trece prin noi schimbări. Acestea sunt menite să îmbunătățească dialogul virtual între cei care folosesc această platformă de socializare. Ce anunț au făcut reprezentanții ei?
WhatsApp va avea o nouă funcție legată de transmiterea mesajelor între utilizatori. Rolul va fi de transcriere a mesajelor vocale, ceea ce va fi foarte util pentru cei care au nevoie și de varianta scrisă, nu doar de cea audio dintr-o conversație.
De asemenea, noua variantă va fi de ajutor și pentru cei care se află în zone zgomotoase și nu pot asculta un mesaj vocal. Odată cu introducerea butonului de transcriere vor putea citi foarte rapid ceea ce li s-a spus și să răspundă la fel de prompt.
Transcrierile vor fi generate pe dispozitiv asigurând criptarea end-to-end și nu sunt partajate cu WhatsApp, potrivit mashable.com. Pentru a accesa funcția va trebui să apăsați pe ”Setări”, apoi pe ”Conversații”, ulterior pe ”Transcrieri mesaje vocale”.
Totodată, se poate transcrie și ținând apăsat lung pe ”Transcriere”. Ce limbi sunt acceptate? Pentru dispozitivele Android, vor fi disponibile: engleză, portugheză, spaniolă și rusă. Cu toate acestea, traducerea acceptată depinde și de sistemul de operare.
Pe dispozitivul iOS 16+ sunt acceptate: engleza, spaniola, franceza, germana, italiana, japoneza, coreeana, portugheza, rusa, turca, chineza și araba. Drept urmare, toți cei care folosesc WhatsApp vor putea conversa foarte ușor.
Potrivit unor date Statista, peste 9 milioane de români au instalat WhatsApp pe telefoane, iar la nivel mondial numărul depășește 2 miliarde. În plus, cifrele mai arată că rata de deschidere a mesajelor pe WhatsApp este de peste 98%, ceea ce l-a transformat o opțiune și pentru mediul de afaceri.
” (…) Cu un public atât de mare, ești aproape garantat să îți găsești audiența țintă. Mai ales că este un canal care doar a crescut, atât la nivel mondial, cât și în România (…) Spre deosebire de alte platforme, pe WhatsApp poți să îți adresezi publicul într-un mod mult mai direct și personal (…)
Oamenii sunt mult mai dispuși să interacționeze cu brandurile și să facă achiziții prin intermediul unei platforme pe care o folosesc zilnic. Cei mai mulți s-au cam săturat să se mute de pe o platformă pe alta… așa că e nevoie să comunici acolo unde ei sunt deja”, potrivit lui Paul Ardeleanu, specialist în domeniul marketingului.