Gara 3D construită de japonezi a fost gata în doar 6 ore. Se pare că lucrările au început după plecarea ultimului tren de noapte. Acestea au fost finalizate până la sosirea primului tren de dimineață.
Muncitorii din Japonia au reușit ceea ce la prima vedere poate părea imposibil. Aceștia au construit o gară complet nouă într-un timp record. Cum a fost posibil așa ceva și cum a fost proiectată construcția?
Se pare că gara 3D construită se numește Hatsushima și se află într-un oraș liniștit de pe litoral, Arida. Acesta se învecinează cu două destinații turistice populare, prefecturile Osaka și Nara. Conform presei internaționale, stația deservește în jur de 530 de călători pe zi.
Cum a fost construită gara 3D în doar 6 ore? De la plecarea ultimului tren de noapte și până a sosirea primului tren de dimineață, muncitorii din Japonia au reușit performanța. Se pre că noua gară înlocuiește o structură de lemn semnificativ mai mare, care a servit navetiștilor din această comunitate de peste 75 de ani, scrie The New York Times.
Menționăm că toate componentele noii stații au fost imprimate 3D în altă parte. Ulterior, ele au fost asamblate în stația Hatsushima. Și se pare că aceasta este o premieră mondială.
Deși la prima vedere gara 3D construită arată mai degrabă ca un adăpost decât o gară, specialiștii spun că dacă ar fi construit o gară în mod tradițional ar fi durat mai mult de două luni. Mai mult de atât, aceasta ar fi costat de două ori mai mult, potrivit Companiei de Căi Ferate din Japonia de Vest.
Imprimarea tuturor componentelor a fost făcută la o fabrică din prefectura Kumamoto din sud-vestul insulei Kyushu. Iar în mai puțin de 6 ore gara 3D, a fost construită. Menționăm că piesele pretipărite sunt realizate dintr-un mortar special.
Acestea au fost livrate pe camioane separate, iar în cele șase ore a fost folosită o macara pentru a le ridica pe fiecare până la locul unde muncitorii le puneau împreună. Noua stație are peste 100 de metri pătrați, iar lucrările au început la ora 23:57, fiind finalizate la 5:45 dimineața.
„În mod normal, construcția se desfășoară pe parcursul a mai multe luni, în timp ce trenurile nu circulă în fiecare noapte”, a spus Kunihiro Handa, un co-fondator al Serendix.