Sport

„Generația de Aur” parfumează Arena Națională cu Pasadena ’94: „Să ne aducem aminte de momentele din vara americană”. Foto

Gică Popescu a anunțat că Arena Națională va fi parfumată cu mirosul „Generației de Aur” la meciul de retragere, sâmbătă, 25 mai, ora 20:30.
25.05.2024 | 19:20
„Generația de Aur” parfumează Arena Națională cu Pasadena '94. Inițiativă fără precedent la meciul de retragere de pe Arena Națională.
ADVERTISEMENT

Gică Popescu a fost unul dintre artizanii din spatele evenimentului grandios al „Generației de Aur”. Foștii mari internaționali români, care au scris istorie sub „tricolor, vor disputa meciul de retragere, sâmbătă, 25 mai, ora 20:30, pe Arena Națională, împotriva selecționatei lumii și în fața a 55.000 de spectatori. Cel mai mare stadion al țării va fi parfumat cu un miros nostalgic.

„Generația de Aur” parfumează Arena Națională cu Pasadena ’94: „Să ne aducem aminte de momentele din vara americană”

„Generația de Aur” se pregătește pentru meciul de adio împotriva unei selecționate formate din nume uriașe ale fotbalului mondial, precum Hristo Stoicikov, Rivaldo sau Christian Panucci. Gică Popescu, fostul mare mijlocaș român, a dezvăluit că un demers fără precedent va avea loc sâmbătă seară pe Arena Națională.

ADVERTISEMENT

Oameni îmbrăcați în combinezoane vor parfuma stadionul cu Pasadena ’94, parfumul „Generației de Aur”. „Pentru noi, Campionatul Mondial din 1994 a avut un parfum de performanță aparte.

Nici înainte de acel turneu final nu am simțit acel parfum de performanță și nici după aceea. M-am gândit că la 30 de ani este oportun să facem un parfum care să ne aducă aminte de serile minunate de la Campionatul Mondial din America. 

ADVERTISEMENT

Ne-am gândit că este foarte bine să facem un parfum unic, care atunci când îl mirosim să ne aducă aminte de momentele extraordinare din acea vară. În momentul în care îl mirosim ne dorim și suntem convinși că acest miros ne teleportează undeva în vara americană din ’94.

„Pasadena, locul în care am avut cele mai bune performanțe”

A fost vara în care echipa națională a obținut cele mai bune rezultate din istoria echipei naționale. Pasadena ’94 este locul în care am avut cele mai bune performanțe. A fost stadionul unde n-am pierdut niciun meci și am considerat că cel mai potrivit nume pentru acest parfum este Pasadena ’94. 

ADVERTISEMENT

Ne dorim ca oamenii să nu se sperie pentru că vom încerca să aducem o amprentă olfactivă pe stadion. Vor fi oameni care vor fi îmbrăcați în combinezoane albe și care vor încerca să parfumeze stadionul. Să nu se înțeleagă că este vorba despre COVID-19 sau dezinfectare.

ADVERTISEMENT

Este o amprentă olfactivă, oamenii vor putea mirosi parfumul în toată splendoarea lui. Sunt convins că va crea o atmosferă extrem de caldă, prietenoasă. Este ultimul meci al Generației de Aur și atmosfera din tribune trebuie să fie cu mirosul acestui parfum”, a declarat Gică Popescu.

Gică Popescu, mândru de fiica sa, Maria: „A condus proiectul cu brio la bun sfârșit”

Maria, fiica lui Gică Popescu, a fost cea care s-a ocupat de proiectul Pasadena ’94. Fostul mijlocaș de la Barcelona sau Tottenham a declarat că este mândru de fiica sa. Președintele Farului a recunoscut că a avut mari emoții în legătură cu proiectele legate de „Generația de Aur”.

„Am zis că persoana cea mai potrivită pentru a manageria acest parfum este fiica mea. I-am dat acest proiect pe mână. Am fost tare mândru când am văzut că succesul a fost unul excepțional, a făcut o muncă nemaipomenită.

Este primul proiect important pe care Maria l-a condus și l-a dus cu brio la bun sfârșit. Nu este o bucurie mai mare pentru un părinte decât atunci când vede unul dintre copii sau ambii copii, în situația de față Maria, cum triumfă, așa cum a făcut-o cu acest parfum.

Am avut mari emoții pentru că lucrăm la acest proiect de 7 luni de zile. Cu cât ne apropiam mai mult de startul acestui eveniment, emoțiile erau din ce în ce mai mari. A ieșit mai bine decât ne așteptam, mă bucur”, a mai spus Gică Popescu.

„Generația de Aur” parfumează Arena Națională cu Pasadena '94. Inițiativă fără precedent la meciul de retragere de pe Arena Națională.
„Generația de Aur” parfumează Arena Națională cu Pasadena ’94. Inițiativă fără precedent la meciul de retragere de pe Arena Națională.

„Oaspeții noștri au fost impresionați de cină”

Membrii Generației de Aur și jucători de legendă au luat parte la dineul organizat la hotelul Radisson Blu din centrul Capitalei, înainte de meciul de retragere de pe Arena Națională. Gică Popescu a mărturisit că oaspeții s-au simțit excelent.

„Oaspeții noștri au fost super impresionați de nivelul la care am făcut această cină preliminară evenimentului de sâmbătă. Am avut o echipă extraordinară în spate. În momentul în care echipa se ridică la nivelul pretențiilor tale, succesul este cu siguranță nimerit în totalitate.

Nu se poate căpitan fără echipă. Lucrurile au mers incredibil. Am încercat să licitez și să adjudec cât mai multe tricouri. Sunt tricouri ale unor jucători legendari în fotbalul mondial și european.

Mi-am dorit să am tricouri și de-ale colegilor mei. Mai sunt tricouri care încă nu s-au licitat și pe care le putem licita în zilele următoare. Pentru mine, fiecare tricou în parte reprezintă o istorie aparte. 

„Dacă nu ar fi fost relațiile de prietenie, ar fi fost foarte greu să-i aduc”

Pentru mine unul dintre cele mai importante lucruri din fenomenul fotbalistic sunt prieteniile cu care rămâi după terminarea carierelor. Dacă nu ar fi fost aceste relații de prietenie, ar fi fost foarte greu să aducem legendele pe care le-am avut în sală și pe care le vom avea sâmbătă seară pe teren. 

Toate sumele încasate din licitația tricourilor vor merge către școlile Generației de Aur. La școlile la care au învățat toți componenții Generației de Aur”, au fost cuvintele lui Gică Popescu.