Viitorul a dat o lovitură financiară importantă în plină pandemie de coronavirus. OMV-Petrom, compania care a reușit în anul 2019 un profit de 750 de milioane de euro în România sponsorizează cu 1 milion de euro pe an formația lui Gică Hagi.
Gheorghe Hagi a reușit să atragă cea mai importantă companie de pe piața din România: OMV-Petrom. Compania a devenit partenerul principal la Viitorului, iar prima apariție a fost la o conferință care a avut loc sâmbătă.
Conform Gsp, colaborarea dintre OMV-Petrom și Hagi se întinde pe trei ani, cu posibilitate de prelungire pe încă doi. Aproximativ 1.000.000 de euro va încasa Viitorul în fiecare sezon, o parte importantă din buget.
„Această colaborare vizează creșterea numărului de copii care pot fi antrenați în cadrul Academiei și asigurarea, pentru aceștia, a celor mai bune condiții de pregătire, la standarde internaționale.
Acestea includ: bază de antrenament adecvată, programe de antrenament dezvoltate în parteneriat cu cluburi internaționale reputate, echipamente și programe de nutriție, precum și asigurări medicale” , au spus reprezentanții OMV-Petrom.
OMV-Petrom a avut venituri de 4,5 miliarde de euro în anul 2019, în timp ce profitul net se apropie de 750 de milioane de euro. Societatea avea la finalul anului trecut peste 12.000 de angajați.
Viitorul are 8 sponsori în acest moment: OMV Petrom, Pepsi, BRD, Auchan, Man, Herbalife, Holsten și HelpNet.
Contractul semnat de Viitorul este al doilea cel mai mare din Casa Pariurilor Liga 1. Doar FCSB, în parteneriatul cu City Insurance, primește o sumă mai mare: 1,5 milioane de euro pe an. CFR Cluj încasează aproximativ 700.000 de euro de la NTT Data.
Clubul care a bifat cele mai mari încasări din publicitate și sponsorizări în anul 2019 este Sepsi Sf. Gheorghe. Echipa covăsneană a atras 4,5 milioane de euro, de trei ori mai mult decât suma anunțată de Viitorul. Multe dintre sursele de finanțare de la Sepsi vin din Ungaria.