Sute de oameni au format cozi imense și au stat în ploaie ore întregi pentru a pune mâna pe ciocolata Dubai creată de un gigant elvețian. În jurul batonului deosebit s-a creat o isterie de zile mari, de curând.
Oamenii se pun în poziții greu de imaginat pentru ciocolata Dubai? În Germania, de pildă, sute de persoane au stat la coadă ore întregi pentru a pune mâna pe batonul creat de gigantul elvețian Lindt.
S-a întâmplat în orașul Aachen din vestul Germaniei. Doritorii s-au echipat cu scaune de camping și haine de ploaie, așteptând nu o shaorma gratuită, ci voiau doar o bucățica din celebrul desert.
Ciocolatierul Lindt a dezvoltat un deliciu în ediție limitată. La acest lucru s-a adăugat și entuziasmul creat pe rețelele sociale, ceea ce a transformat evenimentul într-un adevărat fenomen, notează The Independent.
Ciocolata Dubai creată de Lindt costă 14,99 de euro și aduce în același loc ciocolata fină Lindt cu arome inspirate din delicatesele orientale. Rețeta combină cremă de fistic cu knafeh, un aluat filo crocant folosit în deserturile tradiționale din Orientul Mijlociu.
Această combinație între tradiția europeană și elementele orientale a fost concepută pentru a depăși granițele industriei ciocolatei și a atrage noi piețe dincolo de Europa. Textura a fost descrisă într-un mod inedit.
„Cred că sunt fire de păr de înger”, a spus o Rieck, un student de 20 de ani, despre textura batonului. Totuși, Lindt nu a produs decât 1.000 de batoane Dubai sunt disponibile pentru această ediție limitată, fiecare având un număr distinct.
În Aachen, clienții au fost așteptați de angajați ce purtau costume de bucătari. Aceștia le-au oferit mici doze din produs, pentru a-l putea testa înainte de a cumpăra batonul Dubai de dimensiuni mai mari.
Mulți dintre cei care s-au strâns în fața magazinului au avut ca scop și experimentarea lansării unui produs rar. „Am așteptat mai mult de trei ore, dar a meritat. Am vrut să fac parte din acest trend”, a spus Rieck.