News

Gigantul român care și-a dublat cifra de afaceri. A cunoscut o ascensiune fără precedent în ultimii ani

Un gigant român și-a dublat cifra de afaceri, fiind remarcate creșteri incredibile privind vânzările. Este cunoscut încă din comunism.
17.01.2025 | 08:08
Gigantul roman care sia dublat cifra de afaceri A cunoscut o ascensiune fara precedent in ultimii ani
Un gigant român și-a dublat cifra de afaceri. colaj Fanatik/ Foto farmec.ro/ Ziua de Cluj
ADVERTISEMENT

Un gigant român și-a dublat cifra de afaceri, fiind înregistrate creșteri remarcabile în vânzări, în ultimii zece ani. Produsele sale sunt cunoscute încă din perioada comunismului.

Cifră de afaceri fără precedent pentru un gigant român

Cel mai mare producător de cosmetice din România, Farmec, a cunoscut o ascensiune fără precedent în ultimul deceniu. Anul trecut, gigantul a avut o valoare record a cifrei de afaceri, de 358 milioane de lei, potrivit Profit.ro.

ADVERTISEMENT

Vorbim de o creștere de 20 la sută față de anul 2022. De altfel, în ultimii ani, vânzările companiei s-au majorat constant, fiind observate creșteri cuprinse între 5 și 15% în fiecare an.

Singura perioadă în care vânzările au stagnat a fost în 2021, din cauza pandemiei de COVID-19. Comparativ cu cifra de afaceri din 2023, gigantul român înregistra în 2015 o cifră de afaceri de 172,5 milioane de lei.

ADVERTISEMENT

Farmec a reușit să se dezvolte prin introducerea pe piață a unor produse noi, dar și prin îmbunătățirea gamelor tradiționale, arată sursa citată. În plus, compania și-a mărit rețeaua de magazine.

Compania deține o fabrică în Apahida, județul Cluj, aici unde își desfășoară activitatea peste 700 de salariați. De altfel, fabrica se află într-un proces de retehnologizare și își propune să își extindă producția.

ADVERTISEMENT

Compania deține peste 30 de magazine în România

Farmec, cel mai mare producător de cosmetice din România, a fost înființată cu mai bine de 130 de ani în urmă. În prezent, compania deține peste 30 de magazine în mai multe orașe din țară.

În 2023, gigantul român și-a dorit să atragă noi segmente de consumatori, mai ales în rândul tinerilor. Astfel, compania a lansat produse noi și a relansat gama Gerovital Plant.

ADVERTISEMENT

Mai mult, Farmec a introdus o nouă gamă dedicată îngrijirii pielii copiilor și bebelușilor, Gerovital Kids. În anii comunismului, Farmec a produs pentru prima dată laptele demachiant și pentru hidratare Doina.

În prezent, compania deține un portofoliu destinat îngrijirii tenului, părului, corpului, dar și produse de machiaj, cosmetică profesională sau de igienă orală. Totodată, Farmec produce soluții de curățenie, cele mai cunoscute fiind Triumf și Nufăr.

ADVERTISEMENT