Un lanț de magazine românesc concurează cu giganți precum Kaufland, dar și Lidl. Clienții se bucură de oferte bune și totodată, se pare că patronii au în plan extinderea la nivel național.
Lidl, Kaufland, dar și Carrefour sunt unii dintre cei mai apreciați retaileri din România. O mulțime de persoane ajung în magazinele din întreaga țară, unde găsesc o gamă largă de produse, dar și oferte.
Se pare însă că remarcat se face și un lanț de magazine românesc. De altfel e de așteptat ca acesta să reprezinte o concurență serioasă pentru marii retaileri străini prezenți la noi în țară. Este vorba despre hipermarketul La Cocoş.
Astfel de magazine se tot deschid în România și chiar recent a mai fost inaugurat unul și la Brașov. Și se pare că doar în prima zi de funcționare, peste 11.200 de persoane au ajuns aici, generând vânzări de 864.000 de lei.
Și se pare că planurile patronilor sunt optimiste. Mai exact, conform estimărilor, vânzările din 2025 pentru acest magazin ar putea ajunge undeva pe la 50 de milioane de euro. Fondatorul companiei s-a arătat de asemenea uimit de rezultat.
Se pare că lanțul de magazine La Cocoș concurează cu Lild, dar și Kaufland. Într-o singură zi au fost realizate nu mai puțin de 5.323 de tranzacții. Acest lucru înseamnă o medie a bonului de 162 de lei, arată calculele ZF pe baza datelor transmise de companie.
„Am avut un număr neaşteptat de clienţi. Rezultatele au fost cu mult peste aşteptări”, spune Iulian Nica, fondatorul companiei româneşti în acţionariatul căreia au intrat BERD şi fondurile de investiţii CEECAT Capital şi Morphosis Capital.
Menționăm faptul că primul magazin La Cocoș a fost deschis în urmă cu mai bine de un deceniu la Ploiești. Odată cu interesul clienților însă, lanțul s-a extins. Astfel a mai fost inaugurat un magazin în București, iar ulterior, în 2022, altul la Ploiești.
Iată că acum magazinul La Cocoș se găsește și în Brașov. Cei care ajung aici se pot bucura de o gamă largă de produse, la prețuri cât se poate de bune. Totodată, există și oferte constante de care clienții pot profita.
Inclusiv în ziua deschiderii magazinului din Brașov, o mulțime de persoane și-au arătat interesul. Și planurile patronilor sunt acelea de a deschide și mai multe magazine noi în orașe mari din țară.
„Acest magazin face parte din planul nostru de dezvoltare pentru următorii cinci ani, în care vom deschide încă 12 magazine noi în 8, 10 sau 11 orașe mari, cu suprafețe similare, însemnând 10.000 de metri pătrați.
Revenind la Brașov, mulțumim proprietarului Brintex, care a participat și el cu un cost semnificativ de îmbunătățire a clădirii, undeva la 900 de mii de euro, adică, în total, bugetul nostru plus bugetul proprietarului se ridică la aproximativ 7 milioane de euro”, a explicat Iulian Nica (foto), CEO La Cocoș.