Hagi își critică în premieră, în public, jucătorii! ”Este inadmisibil! Le-am mărit salariile”

Alexandru Năstase
în Viitorul
04/10/2018, 22:42
Hagi își critică în premieră, în public, jucătorii! ”Este inadmisibil! Le-am mărit salariile” GALERIE FOTO
Gheorghe Hagi este nemulțumit de prestația jucătorilor de la tineret

Gheorghe Hagi își critică în premieră, în public, jucătorii! Regele este supărat după ce puștii de la Academia lui au pierdut fără drept de apel în UEFA Youth League. Hagi a trimis trei jucători de la echipa mare la cea de tineret, dar totul a fost în zadar.

“E inadmisibil asa ceva, ca un jucator care se antreneaza la echipa mare sa nu reziste la juniori. Anul trecut s-au marit salariile. Mi-a mers bine si am fost atent si sensibil si le-am marit salariile tuturor” a declarat Gheorghe Hagi înaintea jocului pe care Viitorul îl va disputa la Iași

Hagi își critică în premieră, în public, jucătorii! Gica Hagi in meciul de fotbal dintre FC Viitorul si AFC Hermanstadt, din cadrul Ligii 1 Betano, desfasurat pe Stadionul central al Academiei Gheorghe Hagi din Ovidiu, luni 17 septembrie 2018. © FOTO Razvan Pasarica/SPORT PICTURESHagi își critică în premieră, în public, jucătorii! Gica Hagi in meciul de fotbal dintre FC Viitorul si AFC Hermanstadt, din cadrul Ligii 1 Betano, desfasurat pe Stadionul central al Academiei Gheorghe Hagi din Ovidiu, luni 17 septembrie 2018. © FOTO Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Gheorghe Hagi a spus că nu este tentat să o antreneze pe Fenerbahce

Hagi își critică în premieră, în public, jucătorii!

Gheorghe Hagi recunoaște că este din ce în ce mai tentat de o eventuală ofertă din străinătate. Regele a spus în urmă cu o săptămână că a auzit de interesul celor de la Fenerbahce, însă a precizat cât se poate de clar că nu ar putea să o trădeze pe Galatasaray. Cu toate acestea, nici prestația jucătorilor săi nu este una care să-l încânte. Hagi le-a transmis un mesaj acestora

“Le-am zis ca eu nu pot sa am sapte capete. Nu sunt un balaur sa fiu peste tot. O sa vad ce pot sa fac cat o sa mai fiu pe aici” a mai adăugat Gheorghe Hagi

Gheorghe Hagi a antrenat prima oară echipa națională a României, dar acesta a pierdut barajul pentru Campionatul Mondial din 2002 disputat împotriva Sloveniei și a demisionat. A urmat o perioadă de pauză, după care a revenit pe banca tehnică a celor de la Bursaspor. Galatasaray l-a ofertat, însă nu a rezistat prea mult la Istanbul. Politehnica Timișoara și Steaua au fost următoarele două formații din cariera de antrenor a lui Hagi care până la urmă a luat-o pe cont propriu și și-a construit propria Academie de fotbal, FC Viitorul.

125 de jocuri în tricoul echipei naționale are Gheorghe Hagi