Hashtag United este o formație care evoluează în ligile inferioare din Anglia, dar renumele și l-a făcut prin mai multe vloguri făcute de Spencer Owen, un cunoscut vloger din Marea Britanie.
Hashtag United joacă pe „Coles Park Stadium”, arenă situată la o aruncătură de băț de stadionul lui Tottenham. În prezent, echipa se află pe locul doi în clasament, după 25 de etape jucate, cu patru puncte mai puține decât Saffron Walden Town.
Peste 486.000 de oameni s-au abonat la canalul de Youtube al lui Hashtag United, care sunt ținuți la curent cu tot ce se întâmplă în jurul clubului. Echipa are tricouri create de Adidas și sunt sponsorizați printre alte firme și de Football Manager, iar în trecut au fost sponsorizați și de o casă de pariuri.
După numărul de abonați la canalul de YouTube, Hashtag United a depășit în spațiul virtual echipe precum Atletico Madrid, Tottenham sau Inter Milan.
Spencer Owen, fondatorul echipei, a vorbit despre începutul conturării proiectului „Hashtag United”: „Am ajuns să fim foarte susținuți pe Youtube de-a lungul timpului. Clubul continuă să-și crească numărul de fani, iar acest lucru face parte din călătoria pe care am început-o acum câțiva ani.
Totul a pornit prin a crea o echipă de prieteni, doar pentru distracție. Acum suntem o echipă competitivă care încearcă să câștige meciuri, să se antreneze și să aducă totul la un nivel mult mai profesionist”.
„Totul pare ireal, încă nu-mi vine să cred nivelul avansat la care am ajuns. De la o echipă de prieteni, făcută doar pentru a ne strânge și a ne simți bine, la un plan de dezvoltare real, cu speranțe de a ajunge mult mai sus decât acum”, a mai spus Spencer Owen.
În prezent, Hashtag United are un lot de 34 de jucători, dintre care 4 sunt străini, iar media de vârstă a formației este de 26,8 ani.