Apare un nou concept de hipermarket în România care va avea prețuri diferite, în funcție de cantitatea pe care o cumperi. Ideea îi aparține celebrului retailer francez Auchan. Ce trebuie să știe clienții?
Apare hipermarketul discount ATAC în România. Auchan anunță că toți clienții care ajung într-un astfel de magazin se bucură de diferite prețuri, în funcție de cantitatea pe care aleg să o cumpere.
Noul magazin se deschide în București, pe șoseaua Chitilei, chiar în cursul zilei de astăzi. Vestea nu e una neapărat nouă, în contextul în care încă de anul trecut, Auchan anunța că o să vină cu o strategie de prețuri mici, în funcție de cantitatea produselor achiziționată.
Menționăm că primul hipermarket ATAC a fost deschis în Brașov. Ulterior au mai fost deschise magazine similare și în alte orașe și se pare că interesul clienților e unul cât se poate de mare.
Și nu doar clienții se bucură de prețuri diferite în funcție de cantitatea achiziționată. Se pare că noul magazin vine și cu alte avantaje, mai exact reduce consumul de energie. De asemenea, au fost diminuate spațiile pentru vitrinele frigorifice.
Un alt avantaj anunțat de Auchan este optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport. Ce o să găsească clienții care ajung în acest magazin? O mulțime de produse manipulate la palet și bax, fiind folosit un mobilier adaptat.
În același timp, spre deosebire de magazinele pe care le știm deja foarte bine, în hipermarketul discount ATAC, investițiile în decorațiuni și publicitate sunt cu mult mai reduse, transmite retaierul.
Astfel, dacă și tu vrei să te bucuri de prețuri diferite în funcție de cantitatea achiziționată, trebuie să ajungi neapărat în aceste magazine. Auchan are în plan de asemenea să se extindă și să mai deschidă și alte locații similare în perioada următoare.
Menționăm că la momentul actual, în România, Auchan are în portofoliu peste 450 de magazine. Printre acestea se numără și 26 de hipermarketuri clasice, dar și 7 hipermarketuri ATAC.