Life

Horia Brenciu îl critică pe Dan Bittman pentru afirmațiile despre Covid: ”Zice niște lucruri din frustrare…”

29.10.2020 | 22:45
Horia Brenciu il critica pe Dan Bittman pentru afirmatiile despre Covid Zice niste lucruri din frustrare

Horia Brenciu a făcut comentarii surprinzătoare despre declarațiile lui Dan Bittman, în cadrul unui interviu pentru emisiunea “Interviurile lui Vitalie”

Afirmațiile lui Dan Bittman cu privire la restricțiile impuse de autorități împotriva infectării cu noul coronavirus au stârnit multe controverse și reacții pro și contra din partea colegilor săi de breaslă.

Recent, Horia Brenciu a făcut, la rândul lui, dezvăluri în legătură cu mărturisirile solistului trupei Holograf, artistul afirmând că între el și Dan Bittman există o relație strânsă de prietenie, care nu ar putea fi afectată de astfel de controverse.

Horia Brenciu a oferit informații referitoare la părerea sa despre declarațiile controversate ale lui Dan Bittman cu privire la coronavirus. Deși nu a vrut să spună dacă este de acord sau nu cu părerea prietenului său, Horia Brenciu a declarat că îi înțelege reacția solistului trupei Holograf, de vreme ce pandemia este o perioadă dificilă pentru majoritatea artiștilor.

,,Eu cu Dan Bitman am o lungă relație de prietenie. Știu multe lucruri din viața lui. Eu nu sunt omul care te șterge din telefon pentru că ai votat cu altcineva pe care nu-l suport eu. Între noi s-a dezvoltat o relație pe care nicio declarație a ta nu poate să o combată. El zice niște lucruri pe deplină motivație din frustarea pe care a acumulat-o. În urmă cu 7 luni, nu ar fi declarat asta pentru că nu simțea așa ceva. Este părerea lui, ce gândesc toți artiștii pe care îi cunosc, sunt părerile lor. Eu nu cad în plasa acestui subiect în care au căzut ei. Eu vreau să discut despre suflet, despre iubire. Nu mă ajută pe mine să cad în această plasă. Gândește-te că se va termina pandemia. Lucrul acesta se va termina. Poporul român uită, peste 2-3-4 ani”, a mărturisit Horia Brenciu.

Zilele trecute, Dan Bittman a făcut furori cu declarațiile sale, dezvăluind faptul că ar prefera să sufere din cauza unei boli precum coronavirus, decât să trăiască în condițiile actuale, pe care le consideră degradante. În plus, a spus că numărul victimelor „este scos din burtă” și a pus la îndoială restricțiile impuse de autorități.

Interviul acordat de către Dan Bittman pentru Gândul a devenit viral, internauții criticându-l aspru pe artist ca urmare a concepțiilor sale.

„Eu nu contest că sunt cazuri dramatice. Atâta vreme cât nu am voie să fac autopsie pentru a stabili de ce a murit o persoană, nu pot să spun că au murit 5.000 de oameni de Covid-19 în România. Nu ai voie să spui, ca medic, că un om a murit de o boală, dacă nu îi faci autopsie. Sunt alături de familiile îndurerate. Mie mi-au murit ambii părinți, dar nu pot să înghit informație fără discernământ”, a spus Dan Bittman.