Sorana Cîrstea și canadianca Eugenie Bouchard sunt două dintre jucătoarele cu cei mai mulți fani pe rețelele de socializare. Cele două au în comun nu doar frumusețea, ci și sponsorul tehnic.
Brandul american de echipament sportiv care le asigură suportul tehnic a ”profitat” de notorietatea lor în cel mai recent spot de promovare a produselor New Balance.
Pentru Sorana Cîrstea sezonul 2021 s-a încheiat la Linz unde din cauza unei accidentări a fost nevoită să abandoneze chiar înaintea primului meci din turneu.
Însă, atunci când nu joacă, sau nu se antrenează, sportiva din România este implicată în ședințele foto ale numeroșilor parteneri cu care are contracte de promovare.
Recent, Sorana a participat alături de Eugenie Bouchard la o ședință foto ale unuia dintre sponsorii tehnici ai celor două jucătoare.
Cele două sportive au avut ”ce arăta”, iar imaginile au fost postate de canadiancă pe pagina personală de Instagram.
Ședința foto a fost pe cât de spectaculoasă, pe atât de ”fierbinte”, iar urmăritorii celor două jucătoare, de pe rețelele de socializare, au apreciat instantaneele.
Pentru jucătoarea de 31 de ani, 2021 a fost un an reușit. A cucerit al doilea titlu din carieră, la Istanbul și a mai disputat o finală la Starsbourg.
Și în turneele de Grand Slam prestațiile ei au fost constante. La cele patru mari turnee la care a participat Sorana a obținut cel puțin o victorie.
Astfel, românca încheie anul competițional pe locul 38 în lume și se pregătește pentru debutul viitorului sezon, în Australia.
Anul acesta, la turneul care a precedat primul mare șlem al anului, Grampians Trophy, Sorana a ajuns până în sferturile de finală. Cel mai probabil tot acolo își va începe aventura sportivă și în ianuarie anul viitor.