ADVERTISEMENT
Fotbal international

Internazionale Milano își va schimba numele și sigla. Decizii radicale luate de patronul chinez

Autor: Traian Terzian | 18.01.2021 | 15:37
Internazionale Milano își va schimba numele și sigla. Decizii radicale luate de patronul chinez
Patronul clubului Internazionale Milano, Steven Zhang, a luat decizia istorică de a schimba numele și sigla echipei începând cu 9 martie, ziua când se împlinesc 113 ani de la înființarea formației. Sursă foto: china.org

Patronul clubului Internazionale Milano, Steven Zhang, a luat decizia istorică de a schimba numele și sigla echipei începând cu 9 martie, ziua când se împlinesc 113 ani de la înființarea formației.

ADVERTISEMENT

Vestea vine la scurt timp după ce trupa lui Antonio Conte a învins-o pe marea rivală Juventus Torino, scor 2-0, și a egalat-o pe AC Milan în fruntea clasamentului.

Hotărârea îi aparține conducătorului milanezilor, Stevan Zhang, tânărul de 28 de ani cu o diplomă în finanțe și comerț online obținută cum laude la Universitatea din Pennsylvania.

Numele și sigla echipei Internazionale Milano vor fi modificate

Peste o lună și jumătate numele și sigla echipei Internazionale Milano se va schimba, iar formația se va numi mult mai simplu Inter Milano, a anunțat cotidianul italian Gazzetta dello Sport.

ADVERTISEMENT

Începând cu 9 martie, ziua celei de-a 113-a aniversare, FC Internazionale va avea în continuare același nume de companie, dar va lansa marca Inter Milano, în timp ce sigla, care nu a fost încă dezvăluită oficial, va deveni ”I” și ”M”.

Decizia a fost luată pentru a face ”produsul” mai atractiv și pentru a cuceri noi piețe și grupe de vârstă, în ciuda îngrijorărilor și a nemulțumirii fanilor vechi ai echipei care și-ar fi dorit ca aceste schimbări să nu aibă loc.

Logica acestei inițiative sunt cele ale pieței. Managerii cluburilor de fotbal, angajați să exploreze piețe internaționale noi și din ce în ce mai profitabile, caută în permanență noutatea care stimulează noile grupuri de clienți. Una dintre cele mai utilizate pârghii de marketing este modificarea mărcii comerciale pentru a repoziționa produsul pe piață și a-l face mai atrăgător.

ADVERTISEMENT

Zhang Kangyang, care și-a europenizat numele devenind Steven Zhang, a plecat de acasă încă la 15 ani pentru a studia în Statele Unite ale Americii, la Mercersburg Academy. Apoi, și-a făcut ucenicia în coloși ai pieței bancare, la Morgan Stanley și JP Morgan.

Steven Zhang a atras atenția presei internaționale când la scurt timp după ce a devenit patronul lui Inter Milano. Chinezul a spus că nu a văzut în viața sa un meci de fotbal și nici nu iubește acest sport. Aceste cuvinte au atras mânia italienilor, care au crezut că Inter nu este decât o nouă jucărie pentru tânărul miliardar.

ADVERTISEMENT
Tags:
CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut revista SuperEuro
  • SuperEuro, cea mai tare revistă glossy dedicată Euro 2020
  • SUPEREURO: 164 de pagini premium, la doar 10 lei!