Life

Iubitul Monicăi Gabor are probleme cu afacerile. Pandemia i-a închis un magazin din Los Angeles

Mr. Pink, iubitul Monicăi Gabor, are probleme cu afacerile din cauza pandemiei de COVID-19. Un magazin pe care îl deținea în Los Angeles a fost închis.
26.12.2021 | 10:06
Iubitul Monicai Gabor are probleme cu afacerile Pandemia ia inchis un magazin din Los Angeles
ADVERTISEMENT

Iubitul Monicăi Gabor se confruntă cu probleme cu afacerile din cauza pandemiei de coronavirus. Un magazin pe care îl deținea în Los Angeles a fost închis.

Magazinul respectiv vindea uleiuri pe bază de cannabis. Miliardarul chinez a lansat, în 2019, brandul Mr Pink CBD, însă nu a avut atât de mult succes.

ADVERTISEMENT

Vânzările unor astfel de produse nu au funcționat foarte bine în timpul pandemiei, atunci când multe magazine au fost închise. Și afacerea partenerului Monicăi Gabor s-a lovit de acest obstacol.

Iubitul Monicăi Gabor are probleme cu afacerile

Pandemia de COVID-19 a afectat multe afaceri în aproape doi ani, lucru valabil și pentru Mr. Pink, iubitul Monicăi Gabor. Miliardarul chinez și-a deschis în 2019 un magazin în Los Angeles, care vinde uleiuri de canabis, însă a fost închis, scrie wowbiz.ro.

ADVERTISEMENT

În prezent, magazinul lui Mr. Pink apare ca „închis definitiv”, iar recenziile clienților sunt vechi de aproximativ un an.

În plus, nu se mai pot face comenzi directe nici de pe magazinul online al brandului Mr Pink CBD. Clienții sunt redirecționați către site-ul unui alt brand care comercializează produse asemănătoare, însă nu se știe dacă acestea aparțin brandului lui Mr. Pink sau al unei alte companii.

ADVERTISEMENT

În SUA s-au înregistrat extrem de multe cazuri de infectare cu SARS – CoV – 2, astfel că restricțiile impuse și creșterea ratei de șomaj au cauzat încetarea mai multor afaceri.

Înainte să deschidă acest magazin, miliardarul a mai avut probleme cu o afacere. Băuturile pe bază pe ginseng ale afaceristului nu au avut vânzările așteptate, așa că și acel business a fost la pământ.

ADVERTISEMENT

În 2013, miliardarul de origine chineză plănuia o dezvoltare globală a brandului care se vindea în 50.000 de locații din SUA la vremea respectivă.

Se preconiza că „Mr Pink este un brand care în 10 ani va produce 30 de miliarde de dolari pe an”, spunea atunci afaceristul.

Deși a investit foarte mult în zona de marketing, vânzările produselor nu au fost pe măsura așteptărilor. Băutura lui Mr. Pink nu a generat vânzările pe care afaceristul și le-ar fi dorit.

Și Monica Gabor a promovat un brand lansat de Mr. Pink. Acesta consta într-o aplicație de socializare care își plătea utilizatorii, dar nici aceasta nu a avut succes.

ADVERTISEMENT
Tags: