Iulia Albu i-a adus critici grele Loredanei Groza cu privire la vestimentația pe care aceasta din urmă și-a ales-o pentru a face o fotografie în natură.
Criticul de modă apare săptămânal în emisiunea „La Măruță” de la Pro TV. De această dată, ea a luat-o în vizor pe Loredana și o fotografie a acesteia de pe Instagram. Fosta soție a creatorului de pantofi, Mihai Albu, a folosit o comparație cu soacra ei în a descrie accesoriile vestimentare pe care cântăreața le purta în imaginea respectivă.
Totodată, Albu nu a putut să găsească motivul pentru care le-a ales în locația respectivă. Artista apare în lenjerie întimă, iar imaginea este surprinsă în Delta Dunării, nu în „poeniță”.
“Măi, soacra mea are ceva de genul, nu, staţi, staţi, că simt cum discuţia deja o ia pe altă parte. Deci, soacra mea are ceva de genul, dar lung. Este o chestie atemporală, asta vreau să subliniez.
Mie-mi place Loredana, dar nu înţeleg neapărat utilitatea de a poza în lenjerie, în această modalitate, în poieniţă. Aş fi înţeles-o dacă ar fi fost şi încălţată cu ceva mai extravagant, dar nu, nu cred.
Nu cred că s-a trezit aşa, toată machiată, îmbrăcată, aranjată şi îmbrăcată sexy, în poiană. Deci nu e bine deloc, dar e mai puţin prost!”, a spus designer-ul de bijuterii la emisiunea de mai sus, potrivit libertatea.ro.
Luna trecută, criticul de modă a postat pe pagina proprie a rețelei de socializare o serie de comentarii răutăcioase la adresa vedetelor care promovează diverse produse cosmetice în mediul online. Acesta susținea, la momentul respectiv, că publicul este mințit de persoane care, de fapt, nu folosesc produsele respective și sunt plătite să spună că sunt utile pentru diverse probleme.
Ea își învață fanii cum să își dea seama dacă cineva recomandă un produs pentru că îl folosește si s-a dovedit a fi de calitate sau doar pentru că primește bani să spună că utilizează respectivul produs: „e un lucru pe care toată lumea îl spune, dar voi puteți verifica prin următorul calcul foarte simplu: cam câte postări despre creme postează un influencer? Cam câte creme diferite de la branduri diferite recomandă pentru același lucru?”.
Ea mai menționează că nu este adepta acestor practici și că: „în ceea ce privește colaborările plătite pe care le am, eu nu aș face asemenea parteneriate dacă nu aș folosi acele produse sau dacă nu aș crede în ele”.