Jador a făcut furori într-o emisiune online unde a vrut să impresioneze o tânără, arătându-le tuturor cu ce trup a venit în urma experienței de la Survivor România.
Manelistul a vorbit despre succesul său muzical, dar și despre viața sa amoroasă, reușind să stârnească hohote de râs cu glumele sale, iar la un moment dat a fost pe punctul de a se dezbrăca în direct.
Ionuț Dumitrache a fost invitat în emisiunea „Bărbați versus femei” prezentată de Alex Mihei și Bianca Comănici pe Youtube, acolo unde s-a ciondănit prietenește cu Thalida, căreia i-a spus că se topește de fiecare dată când îl vede, iar aceasta a spus că doar i se pare și nu are nicio emoție în preajma lui.
Jador nu s-a lăsat mai prejos în fața acestui ”refuz” și i-a spus fetei că știe că îi plac băieții de culoare, tânăra spunându-i că trebuie să se mai bronzeze pentru a fi pe placul ei. În acel moment, Jador și-a ridicat hainele punându-i pe toți în alertă, iar Thalida a reacționat imediat.
„Am crezut că se dezbracă, Doamne ferește”, a spus Thalida în momentul în care fostul concurent de la Survivor România s-a ridicat de pe canapea.
„Ce-mi arăți, brandul de la chiloți?”, l-a întrebat Thalida pe Jador. „Ce noroc aveți voi, fetele astea care mă cunoașteți foarte bine și nu pot să vă fac nimic”, a comentat apoi manelistul.
Jador a provocat-o pe Thalida să spună ce calități are el, pentru că aceasta s-a lăudat că îl cunoaște destul de bine. Blondina i-a spus că este inimos, deși ceea ce scoate pe gură nu e în concordanță cu ce are în piept.
„Băi, toate fetele dați-mi mesaj că în seara asta mă însor”, a spus Jador după ce dezvăluise la Teo Show că între el și Georgiana Elisei nu mai este nimic, deci inima lui este din nou liberă.
Cântărețul a ținut să vorbească puțin și despre succesul noii sale melodii, „Sunt o forță”, realizată împreună cu Lino Golden și Cătălin Moroșanu. Acesta a spus că nu a văzut niciodată în timp real atât de mulți oameni la o premieră de-ale sale pe Youtube, mulțumindu-le tuturor pentru că îi sunt aproape.
Piesa a strâns în mai puțin de 24 de ore peste 1,4 milioane de vizualizări pe platforma video.