Life

Județul din România unde Dedeman nu a construit niciun magazin până acum. Ce decizie a luat retailerul

Județul din România în care Dedeman nu a construit vreun magazin până în prezent. Retailerul a luat o decizie importantă.
28.03.2025 | 11:21
Judetul din Romania unde Dedeman nu a construit niciun magazin pana acum Ce decizie a luat retailerul
Județul din România unde nu există niciun magazin Dedeman. Sursa foto: Facebook
ADVERTISEMENT

Care e județul din România unde Dedeman nu a deschis, până în prezent, niciun magazin. Retailerul a luat o decizie în acest sens.

Județul din România unde nu există niciun magazin Dedeman. Decizia retailerului

De curând, retailerul de bricolaj a achiziționat un teren de aproximativ 6 hectare în apropiere de Vama Giurgiu, la graniță cu Bulgaria. Compania imobiliară Colliers a intermediat această tranzacție.

ADVERTISEMENT

Dedeman urmează să-și extindă rețeaua de magazine și va ajunge. Retailerul va deschide un magazin în ultimul județ din România unde nu e deloc prezent.

“Terenul beneficiază deja de documentație de urbanism aprobată pentru utilizare comercială, ceea ce permite demararea rapidă a lucrărilor pentru viitorul magazin Dedeman.

ADVERTISEMENT

Prin această achiziție, Giurgiu devine ultimul județ integrat în rețeaua retailerului, completând extinderea Dedeman la nivel național. Tranzacția reflectă dinamica pieței imobiliare, în special în sectorul de retail, care a accelerat semnificativ, susținut de consumul în creștere”, a transmis Sînziana Oprea, Director Land Agency la Colliers România, potrivit news18.ro.

Anul trecut, tranzacțiile cu terenuri destinate proiectelor de retail au reprezentat aproximativ 20% din volumul total al pieței. Acesta s-a apropiat de pragul de 450 de milioane de euro, înregistrat în 2023, deși climatul economic nu a fost unul tocmai sigur.

ADVERTISEMENT

Consultanții Colliers au remarcat că retailerii au continuat să fie concentrați pe consolidare, dar și pe extindere. Au încheiat acorduri de lungă durată și au vizat mai ales zonele ce au rămas neacoperite.

ADVERTISEMENT

Au fost efectuate mai multe tranzacții

Oferta de terenuri a rămas variată. În plus, proprietățile care sunt bine poziționale și ale căror documentații de urbanism au fost aprobate efectuează rapid tranzacții și își mențin valoare și fără ajustări considerabile de preț.

“În acest context, dezvoltatorii de retail își continuă expansiunea, investind atât în parcuri comerciale de dimensiuni variate, în funcție de potențialul locației acoperite, cât și în magazine stand-alone operate de marii jucători din industrie.

Pe lângă acestea, terenurile de mari dimensiuni, potrivite pentru proiecte mixte, în care de cele mai multe ori regăsim și o componentă comercială, continuă să joace un rol important în dinamica pieței”, a mai spus Sînziana Oprea.

Colliers se numără printre liderii globali în servicii de consultanță imobiliară, dar și de management al investițiilor. Compania operează prin trei platforme de top, și anume Servicii Imobiliare, Consultanță Tehnică și Managementul Investițiilor.

Modelul de afaceri solid, dar și cultura antreprenorială caracterizează Colliers. Totodată, compania se bazează pe o filosofie unică de parteneriat, prin care creșterea și valoarea sunt garantate.

De mai bine de 30 de ani, Colliers a asigurat o creștere constantă de aproximativ 20% pe an pentru acționari. Leadership-ul vizionar a contribuit foarte mult la acest succes, la fel și echipa de conducere, implicată activ. Veniturile stabile au avut, de asemenea, un rol esențial.

Compania are venituri anuale în valoare de 4,8 miliarde de dolari. Echipa este formată din 23.000 de profesioniști, iar compania are 99 de miliarde de dolari în active gestionate.