Sporturi

Juventus este deja în… viitor, debutează noul logo şi Allianz Stadium

De astăzi, campioana Italiei, Juventus, schimbă oficial brand-ul. De acum, stadionul preia numele colosului financiar, Allianz. Azi e prima zi din era celor doi J. Începe oficial epoca noului logo,...
01.07.2017 | 14:59
Juventus este deja in viitor debuteaza noul logo si Allianz Stadium

De astăzi, campioana Italiei, Juventus, schimbă oficial brand-ul. De acum, stadionul preia numele colosului financiar, Allianz. Azi e prima zi din era celor doi J. Începe oficial epoca noului logo, mai bine zis a noii identităţi vizibile care o poartă pe Bătrâna Doamnă câtre zone de marketing necunoscute pentru ea până acum.

De astăzi, 1 iulie, dispare vechiul simbol: în inima suporterilor se aşează cele doua J stlizate care formează separat un titlu. Este un logo deja stabilit de mult timp şi cu care în ultimele luni au început să se obişnuiască şi cei mai nostalgici fani juventini: îi va ajuta pe bianconeri să se identifice nu doar ca o echipă de fotbal, dar şi ca o maşină complexă, modernă, globală.

VEZI VIDEO

Un brand international pentru a pătrunde în orice magazin: este brodat deja pe noile trcouri şi în scurt timp va fi montat peste tot. De la stadion la zona merchandising: unul enorm a fost descoperit oficial ieri în faţa Muzeului J. Este de o dimensiune dublă în comparaţie cu precedentul, datorită unei investiţii de 2,5 milioane de euro.

Astăzi şi pentru stadion este de însemnat cu roşu ziua din calendar: de acum stadionul lui Juventus se numeşte Allianz Stadium. În urmă cu 9 ani deja clubul vânduse dreptul la nume, împreună cu gestionarea tribunei Premium de 650 de locuri şi 50% din Sky box, societăţii SportFive (care îi aparţine francezului Lagardere) pentru suma totală de 75 de milioane de euro până în 2023.

Acum, prin schimbarea numelui în cel al colosului de asigurări, Juventus are stadionul cu acelaşi nume precum Bayern Munchen,  Nice, Rapid Vienna, Sydney, Palmeiras şi San Paolo.