Kanal D, televiziunea din trustul turc Dogan, lansează un concurs pentru telespectatori, prin care le oferă un voucher de cumpărături, în valoare de 500 de lei. Ca să se bucure de acest premiu, fanii postului trebuie să respecte un regulament.
Kanal D organizează concursul în contextul în care împlinește 16 ani de când a apărut și în România. Cei care vor să se înscrie trebuie să dea mai întâi follow contului oficial de pe Instagram și ulterior să menționeze emisiunea pe care o preferă.
Perioada de desfășurare a competiției este 24 februarie -1 martie 2023. Pe 2 martie se vor extrage 16 norocoși care, dacă au îndeplinit toate condițiile necesare de participare, apoi vor fi contactați și li se va înmâna voucherul cu cei 500 de lei.
”Sarbatorim impreuna 16 ani de Kanal D cu un super #concurs ! Iata ce trebuie sa faci pentru a participa. Da follow paginii noastre de Instagram @kanaldromani. Lasa un comentariu cu numele emisiunii tale preferate, de la Kanal D.
Perioada concursului: 24 februarie- 1 martie. Pe 2 martie, extragem 16 norocosi si, daca au indeplinit conditiile de participare, ii premiem cu cate un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de lei, de la Fashion Days”, au anunțat cei de la Kanal D pe pagina oficială de Instagram
De altfel, intervalul de desfășurare al concursului are legătură cu apariția Kanal D în țara noastră. Mai exact, s-a lansat pe 1 martie 2007, iar la nivel mondial are și alte stații, precum: Kanal D2, Kanal D Turcia, CNN Turk și Dream TV.
În Turcia, locul unde s-a înființat, Kanal D are aceeași denumire ca în România. Din 2007 și până în prezent, postul a ajuns la inimile românilor, prin diferite emisiuni. De câțiva ani se situează, la nivel național, pe locul 3 la capitolul audiență.
De-a lungul timpului, cele mai de succes producții ale Kanal D au fost și sunt: emisiunile lui Dan Negru, ”Tu urmezi” și ”Jocul cuvintelor”, ”40 de întrebări cu Denise Rifai”, ”Teo Show”, ”Puterea Dragostei”, ”Casa Iubirii”, ”Asta-i România”, ”Survivor România”, ”Exatlon” sau ”Roata norocului”.
Printre emisiuni, serialele turcești de pe Kanal D sunt de asemenea atracția publicului. Unul dintre cele mai de succes de până în prezent a fost ”Suleyman Magnificul”. De altfel, de când s-a observat că serialele turcești au audiență, modelul difuzării acestui tip de conținut pare că a fost preluat și de restul posturilor din țară.