News

Kaufland, prima decizie după scandalul viral al săptămânii! Anunț ferm pe o rețea de socializare

23.05.2020 | 19:20
Kaufland prima decizie dupa scandalul viral al saptamanii Anunt ferm pe o retea de socializare
ADVERTISEMENT

Kaufland a anunțat prima decizie după scandalul viral al săptămânii! Astfel, după ce au precizat că întreaga filmare a fost regizată, retailerul a postat pe Facebook că a luat decizia de a nu mai apela la termoscanarea clienților.

Kaufland, prima decizie după scandalul viral al săptămânii!

Mai exact, conform unui mesaj semnat de Kaufland pe pagina de Facebook, ca răspuns la comentariile clienților nemulțumiți de faptul că trebuie să li se măsoare temperatura, aceștia sunt informați că nu se va mai întâmpla acest lucru.

ADVERTISEMENT

″În magazinele noastre nu se mai ia temperatura la intrarea în magazin. Rugăm clienții să respecte măsurile de igienă și distanțare socială atunci când vin la cumpărături. Numai bine!”, este comentariul postat de Kaufland România.

Anunț ferm pe o rețea de socializare

Vă readucem aminte că doi soți au provocat un scandal uriaș în fața unui centru comercial din București, după ce au refuzat să le fie verificată temperatura.

ADVERTISEMENT

„La data de 19 mai a.c., prin apel 112 a fost sesizat un scandal în derulare, într-un centru comercial din sectorul 5.

La fața locului s-au deplasat polițiști din cadrul Secției 24 Poliție, care au identificat trei persoane, doi bărbați și o femeie, care se manifestau violent, pe motiv că nu li s-ar fi permis accesul în magazin, deoarece au refuzat termoscanarea”, a transmis Poliţia Capitalei.

ADVERTISEMENT

Mai mult de atât, oamenii legii spun că în momentul în care le-au solicitat să se legitimeze, persoanele au refuzat acest lucru și au devenit recalcitrante. Cei doi au manifestat un comportament agresiv, fapt pentru care au fost imobilizate şi conduse la sediul subunităţii de poliţie.

”Persoanele au fost sancţionate contravenţional, conform prevederilor Legii nr. 61/1991, pentru refuz de legitimare, provocare de scandal şi împiedicarea intervenţiei poliţiştilor în îndeplinirea obligaţiilor de serviciu”, a mai transmis Poliţia Capitalei.

ADVERTISEMENT

La puțin timp distanță, reprezentanții supermarketului au susținut că incidentul ar fi fost regizat. „Incidentul a avut loc acum două zile și a fost regizat, cu scopul de a crea senzațional, cele două persoane purtând microfon și fiind însoțite de un cameraman profesionist.

Vă confirmăm că agenții de pază au respectat procedurile, ce includ contactarea autorităților competente pentru gestionarea cazurilor de agresivitate și nerespectare a legii.

Îndemnăm clienții să respecte măsurile de protecție la cumpărături, să își păstreze calmul și să pună sănătatea lor și a celorlalți pe primul loc. Facem toate eforturile pentru a preveni răspândirea virusului și suntem în permanent contact cu autoritățile”, a anunțat Kaufland.

 

ADVERTISEMENT