News

Klaus Iohannis, din nou pe bicicletă spre Cotroceni. Cât costă noua cască de protecție a președintelui. Foto

Klaus Iohannis a venit din nou pe bicicletă la palatul Cotroceni, cu o ținută complet albă și cu o cască de protecție nouă.
05.08.2021 | 12:24
Klaus Iohannis din nou pe bicicleta spre Cotroceni Cat costa noua casca de protectie a presedintelui Foto
Klaus Iohannis pedalează din nou spre Cotroceni. Cât costă noua cască de protecție a președintelui. Sursa foto: Klaus Iohannis, Facebook, fotomontaj Fanatik.
ADVERTISEMENT

Cu toate că este abia joi, președintele Klaus Iohannis a decis să renunțe la mașină și să ia bicicleta pentru a ajunge la Palatul Cotroceni. Motivele pentru care Iohannis a ales să facă asta pot fi diverse.

Unul dintre aceste motive ar putea fi faptul că Vinerea Verde e un concept de care majoritatea aleșilor au uitat, după cum a relatat FANATIK în urmă cu câteva săptămâni. Pe de altă parte, poate că președintele a ales să se bucure de o dimineață ceva mai răcoroasă și înnorată.

ADVERTISEMENT

Klaus Iohannis ne reamintește că e important să facem mișcare și că e o metodă foarte bună de a reduce poluarea din orașe. ”Astăzi am venit cu bicicleta la birou. E important să facem mișcare, fie că alegem bicicleta sau mersul pe jos. E sănătos și, în plus, reducem poluarea!”

Foarte admirabil, președintele se află într-o perioadă în care promovează protejarea mediului înconjurător, la pachet cu alegerea unor ținute deschise la culoare, alb de sus până jos.

ADVERTISEMENT

Iohannis a apărut într-o astfel de ținută la Festivalul Săptămâna Haferland, iar câteva zile mai târziu, a mers și în Parcul Natural Comana, pentru a discuta despre importanța unor astfel de areale.

Ținutele deschise la culoare se păstrează în aceste zile, doar că președintele a ales să se îmbrace mai sport, adaptat pentru mersul pe bicicletă.

ADVERTISEMENT

Dacă în aprilie președintele a venit pe bicicletă la Cotorceni, de Vinerea Verde, îmbrăcat în culori închise, asortate cu vremea înnorată din acea zi, lucrurile s-au schimbat acum.

Astfel, Klaus Iohannis și-a schimbat și casca de protecție, pentru că cea neagră n-ar fi fost potrivită ținutei actuale.

ADVERTISEMENT

Cât costă noua cască de protecție a lui Klaus Iohannis

De data aceasta, președintele a optat pentru o cască de la producătorul Rudy Project, o companie italiană înființată în 1985, producătoare de accesorii de protecție pentru ciclism.

Klaus Iohannis a ales o cască Rudy Crossway, culoare albă, pentru a-și completa ținuta de ciclism din această dimineață. Pe site-ul oficial al producătorului, casca are un preț de listă de 499 de lei. 

Ochelarii, albi și ei, nu sunt de la același producător și nici nu i-am putut identifica. Dacă este să ne luăm după comentariul cuiva de pe Facebook, ochelarii sunt de la Layoners și costă 129 de lei. 

În schimb, tricoul polo de la Adidas, purtat de președinte, are un preț de 249 de lei. Dacă ne luăm după site-urile care îl vând, acesta e un preț redus de la 449 de lei.

Urmăritorii lui Klaus Iohannis din social media nu sunt neapărat convinși de apariția președintelui.

Ce părere au cetățenii despre demersul președintelui

Unul dintre comentatori este curios de viitorul transporturilor prin prisma președintelui: ”ieri cu barca, azi cu bicicleta, maine ce-o mai urma?”

Alții cred că accesoriul de pe capul președintelui este deosebit de scump, cam cât un salariu pe o lună: ”foarte frumos domnule presedinte, imi place casca si mai ales ochelarii, cred ca au contravaloarea salariului meu pe o luna” sau ”Casca din capul tău costa cât un salariu în România..” – da, o cască de 500 de lei nu e cea mai ieftină, dar nici nu e enorm de scumpă. În plus, e bine să investești într-o cască de calitate, deoarece îți poate salva viața.

Cineva arată că exemplul nu trebuie să fie dat doar o dată la câteva luni, ci zilnic: ”Foarte bine, dacă vreți sa fiți un exemplu mergeți în fiecare zi.”

Altă comentatoare subliniază corect că mersul pe bicicletă nu va fi o opțiune viabilă cât timp nu există piste pentru cicliști: ”Întâi trebuie să faceți piste de biciclete în toate orașele, abia apoi puteți vorbi despre mersul pe bicicletă, altfel riscăm să fim uciși pe drumurile fără piste. Ne place să mergem cu bicicleta, dar dorim să investiți în piste.”

Există și oameni care îi critică pe critici: ”Dacă ar fi fost președintele altei țări, ați fi zis ca e exemplu bun de urmat. Dacă e al nostru… Doamne câți ați mai comentat răutăcios….”

ADVERTISEMENT