În 2025, lupta dintre supermarketuri va fi și mai strânsă decât până acum. Un nou magazin are de gând să pună monopol pe piața din România. Retailerul a planificat deja deschiderea a zeci de unități comerciale în unele dintre cele mai circulate zone.
Fără doar și poate, românii au la dispoziție numeroase magazine de unde își pot face cumpărăturile. Ei bine, se pare că mereu este loc de mai multe, dacă judecăm după inițiativa unui mare retailer.
În 2025, Carrefour are planuri mărețe de extindere. Retailerul francez a deschis peste 170 de magazine în România doar anul trecut. Se pare că nu are de gând să se oprească aici, ci vrea să deschidă noi puncte de vânzare Carrefour Express.
În momentul de față, există 144 de magazine integrate și 34 de francize. Pentru anul 2025, Carrefour vrea să extindă rețeaua cu încă 40 de magazine integrate și francize.
Pentru a atinge cifrele dorite, retailerul a abordat o nouă strategie menită să atragă clienții. În loc să deschidă puncte de vânzare mari, Carrefour se concentrează asupra locațiilor mai mici de 100 mp.
Carrefour vrea să deschidă noi locații Express în zone ”cheie”. Tocmai de aceea, pune mai mult accentul asupra locului, astfel încât clienții să aibă acces facil la produsele dorite.
”Formatul de magazine Express este cel care a înregistrat cea mai mare creștere în 2024. Am intuit această tendință încă din anii trecuți și am alocat resurse care să susțină o creștere consistentă cu două cifre.
Am implementat o nouă strategie de testare a suprafețelor mici, care ne permite să accelerăm ritmul deschiderii de magazine în 2025, având ca obiectiv depășirea numărului de magazine deschise în 2024.”, a spus Roxana Cernica, Small Formats Business Unit Director Carrefour România, potrivit romaniatv.net.
Odată cu deschiderea noilor magazine Express, Carrefour va deveni un adversar de temut pentru Mega Image. Cele două, dar și alți retaileri prezenți pe piața din România își vor disputa supremația, iar clienții vor face diferența.
Magazinele Carrefour Express se vor baza pe comercializarea produselor marcă proprie, la fel cum procedează și Mega Image. Totuși, retailerul francez promite prețuri avantajoase pentru toate buzunarele românilor.