News

Lia Olguţa Vasilescu, vizită în miez de noapte! Unde a mers purtătorul de cuvânt al PSD. FOTO

24.05.2019 | 08:48
Lia Olguța Vasilescu se interesează de stadiul lucrărilor la drumul dintre Craiova și Pitești. Sursa foto: HEPTA.RO

Lia Olguța Vasilescu a făcut o vizită neașteptată în miez de noapte. Fostul ministru al Muncii și primar al Craiovei a mers să vadă dacă se lucrează la drumul expres Craiova-Pitești și a constatat că utilajele de lucru erau pe șantier. Olguța a postat apoi imaginile pe pagina ei de Facebook și a scris câteva cuvinte.

Lia Olguța Vasilescu, poze în miez de noapte de pe șantier

Dorind să contracareze criticile apărute în presă în ultima vreme despre șoselele promise de guvernarea PSD, Lia Olguța Vasilescu a postat pe rețeaua de socializare mai multe fotografii care arată că lucrările la drumul expres Craiova-Pitești nu s-au oprit și nu au fost făcute de dragul reporterilor care i-au însoțit pe liderii politici prezenți zilele trecute în teritoriu.

„Utilajele sunt in santier. Si au aparut si mai multe borduri, nu doar cele puse de noi miercuri…”, a scris Lia Olguța Vasilescu la fotografiile postate pe Facebook. Guvernul României a susținut, prin reprezentații instituției, că drumul expres Craiova-Pitești va fi gata în cel mult 24 de luni.

Olguța Vasilescu, încrezătoare în proiectele guvernamentale. Sursa foto: Facebook

Diferența dintre un drum expres și o autostradă

”Drumul expres va traversa teritoriul administrativ al Craiovei, Pieleşti şi Robăneşti, valoarea obiectivului este de 72 de milioane de euro, iar lungimea este de 17 kilometri.”,  a declarat ministrul Transporturilor Răzvan Cuc. Cuc mai spune că pe acel drum șoferii vor putea circula cu 120 de kilometri la oră.

Drumul expres este asemănător cu autostrăzile din punct de vedere al calității, însă există câteva diferențe notabile între cele două. Drumul expres are 4 benzi, iar sensul de mers poate fi alternat în funcție de traficul auto, pe când autostrăzile presupun cel puțin două benzi pe sensul de mers, benzi de urgență și spații de demarcare pe mijloc.

Drumurile expres costă mai puțin decât autostrăzile (cu aproximativ 30-40%) și nu au benzi de urgență sau spații de demarcare. Printre primele țări care au preferat drumurile expres în locul autostrăzilor se numără Cehia.