De sâmbătă, 26 aprilie, la Lidl poți cumpăra produsele preferate la preț redus. Retailerul bagă la ofertă alimente pe care sigur le adori și tu, iar în unele cazuri vorbim de reduceri de până la 40%.
Lidl este unul dintre cei mai apreciați retaileri din România. În magazinele din întreaga țară găsești o gamă largă de produse, la prețuri cât se poate de accesibile. Totodată, ofertele sunt la ordinea zilei.
Puțini știu însă, dar primele magazine Lidl din România au fost deschise pe 27 iunie 2011. La acel moment Lidl a deschis simultan 107 magazine în întreaga țară, preluând rețeaua de magazine Plus Discount, pe care o achiziționase anterior.
Deși poate multe persoane nu își amintesc, adevărul este că ceea ce a făcut Lidl în urmă cu mai bine de un deceniu a fost una dintre cele mai mari lansări din retailul românesc de până atunci.
Revenind la ofertele Lidl, de sâmbătă, 26 aprilie, clienții se pot bucura de produsele preferate la preț redus. Unele sunt în stoc limitat, în timp ce altele beneficiază de reduceri cât se poate de mari.
Astfel, dacă mergi în magazine în weekend poți cumpăra cotletul de por fără os la doar 1,99 lei. Acest produs beneficiază de o reducere de 31%, având în vedere că prețul anterior era de 2,89 lei.
Printre produsele pe care Lidl le are la preț redus de sâmbătă, 26 aprilie, se mai numără și crenvurștii polonezi de la Pikok cu 90% carne. Aceștia sunt reduși cu 40% și costă 11,99 lei în loc de 19,99 lei cât erau înainte.
Cordon bleu de curcan de la Culinea are de asemenea o reducere specială de 40% în acest weekend. Conform catalogului publicat de retailer, îl poți cumpăra pentru doar 12,99 lei în loc de 21,99 lei.
Evident, din lista cu produsele aflate la preț redus la Lidl de sâmbătă 26 aprilie nu avea cum să lipsească berea. Cei care vor să se bucure de o ofertă specială pot cumpăra berea blondă Carlsberg pachet 5+1 gratis pentru doar 19,99 lei. Pentru acest produs însă, stocul e unul limitat.
Cum reușește Lidl să mențină astfel de oferte și să îi bucure pe clienți? În primul rând retailerul a început să colaboreze din ce în ce mai mult cu furnizori români. În prezent, peste 80% din produsele alimentare din magazine sunt produse în România sau provin de la furnizori locali.
În același timp, Lidl se axează foarte mult pe mărcile proprii, cum ar fi Cien, Pilos, Combino, dar și Chef Select. În acest mod, produsele preferate ale multor români ajung să aibă prețuri competitive.
Și când vine vorba de magazinele deschise, retailerul a ales să se concentreze pe formate eficiente, cu design modern, iluminat LED, panouri solare și sisteme de economisire a energiei. Iar aceste detalii se reflectă în prețurile de la raft