Escapada din Statele Unite ale Americii a argentinianului devine o mișcare tot mai mare de business. Lionel Messi pare că se folosește de noile conexiuni și de piețele americane pentru a-și crește capitalul.
Lionel Messi, care o duce bine la Inter Miami, a lansat băutură Mas+, care are o serie de proprietăți importante pentru sportivi. Băutura conține electroliți, cinci minerale, șase vitamine, trei antioxidanți și foarte puțin zahăr.
De altfel, băutura este slab-calorică, având doar 10 kilocalorii per flacon, fiind o soluție optimă pentru energizante. Însă, nu consistența băuturilor este problema, ci inspirația sticlei și a brandingului.
Fanii au luat foc după ce au văzut că sticlele și aromele băuturii Mas+ seamănă perfect cu o altă băutură populară. Prime, băutura energizantă produsă de celebrii YouTuberi KSI și Logan Paul, a fost inspirația lui Messi.
Printre aromele propuse de noua băutură a lui Lionel Messi sunt Miami Punch (fructe de pădure și ananas), Limon Lime League (citrice), Berry Copa Crush (fructe de pădure) sau Orange D’Or (portocale).
Băuturile au ca inspirație a numelui momente fotbalistice sau fraze legate de sport, cum ar fi Miami, Ballon d’Or sau Copa America. Reacțiile nu au întârziat să apară, iar fanii au comentat pe rețeaua X: „Nu.. Messi e cel mai bun, dar ce naiba e asta?“.
„Probabil îi vor da în judecată, e o referință prea directă. Până și culorile sunt asemănătoare. Victorie ușoară pentru ei (n.r. Prime), n-au nicio șansă la tribunal“, a spus un fan al băuturii Prime.
Lionel Messi are parte de o viață extrem de lejeră în Statele Unite ale Americii, care pare mai mult o oportunitate de business. De când este în Miami, argentinianul a dezvoltat mai multe parteneriate noi sau le-a întărit pe cele existente.
Printre altele, argentinianul a fost luat în râs de fanii care l-au văzut participând la un concurs de burgeri. Lionel Messi are contract de sponsorizare cu Hard Rock Caffe, iar evenimentul a fost un prilej de meme-uri pentru fani.