Sport

Liverpool a dezvăluit noile modificări vizuale ale siglei. Fonturile alese sunt inspirate din aripile și ghearele cormoranului din emblemă

FC Liverpool este unul dintre cele mai urmărite cluburi pe social media la nivel mondial. Din această cauză, conducerea „cormoranilor” trebuie să acorde importanță aspectului grafic al siglei ce apare pe diferite platforme
15.02.2025 | 13:15
Liverpool a dezvaluit noile modificari vizuale ale siglei Fonturile alese sunt inspirate din aripile si ghearele cormoranului din emblema
FC Liverpool continuă să facă modificări grafice emblemei. Sursa Foto: Captură Liverpoollfc.com
ADVERTISEMENT

FC Liverpool a dezvăluit noile modificări grafice aduse emblemei. După ce vara trecută a lansat noua emblemă pe toate platformele digitale, în care este reprezentat simbolul orașului, cormoranul, clubul britanic ia în considerare să aducă diferite schimbări vizuale acestui logo iconic. Lansarea noii embleme a venit ca un nou suflu după era Klopp. Tehnicianul neamț a părăsit Liverpool după 9 ani, iar în locul său a fost adus olandezul Arne Slot, care a dus echipa, momentan, pe primul loc în acest sezon.

FC Liverpool continuă să modifice grafic logo-ul în care este reprezentat simbolul orașului

Suporterii vor începe să observe tot mai multe schimbări în fonturile utilizate în emblemă, dar și în restul design-ului utilizat în toate activitățile clubului. Aceste modificări vor fi integrate treptat pe toate rețelele sociale ale clubului: site-ul Liverpoolfc.com, aplicația oficială a clubului, programul de meci, marketingul digital etc.

ADVERTISEMENT

Schimbările vor fi vizibile și în zilele de meci, atât în interiorul, cât și în exteriorul stadionului Anfield și St Helens Stadium.

Suporterii vor vedea modificările grafice într-un nou videoclip în care, pe lângă modificările emblemei, vor apărea fotbaliștii și fotbalistele „cormoranilor”.

ADVERTISEMENT

Noile fonturi, create exclusiv pentru liderul din Premier League, se numesc LFC Sans și LFC Serif și sunt inspirate din aripile și ghearele „cormoranului” din emblema echipei, stabilind astfel o conexiune vizuală între club și simbolul său.

Modificările în paleta de culori sunt subtile, eliminând variațiile și concentrându-se pe roșul inconfundabil al lui FC Liverpool. Noul format grafic, la fel ca fonturile, se inspiră din pasărea emblemă a clubului și a fost conceput pentru a surprinde atmosfera intensă de pe Anfield.

ADVERTISEMENT

Aceste schimbări vor continua să fie implementate până la finalul sezonului 24/25, dar și în sezonul următor. Vor exista, de asemenea, ajustări subtile ale mai multor logo-uri legate de club, inclusiv al fundației oficiale LFC.

ADVERTISEMENT

Cifrele lui FC Liverpool pe rețelele sociale

Liverpool FC are acum peste 200 de milioane de urmăritori pe rețelele sociale globale, incluzând canalele pentru echipele masculine și feminine pe X, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, WhatsApp, Snapchat, Threads, LinkedIn, Sina Weibo, Bilibili, Douyin și LINE.

Clubul înregistrează o medie lunară de peste 4,5 milioane de utilizatori pe Liverpoolfc.com și aplicația oficială, cu aproximativ 70% din vizite provenind din afara Regatului Unit.

Sezonul trecut, Liverpool a fost cel mai urmărit club din Premier League pe rețelele sociale, cu peste 1,5 miliarde de interacțiuni ale fanilor, și cel mai vizualizat, cu 11,9 miliarde de vizualizări.

Și la audiența TV, FC Liverpool domină clasamentul. „Cormoranii” au înregistrat un număr de 133,8 milioane de vizualizări ale meciurilor din Premier League din primele 9 etape (August – Octombrie), mai multe decât orice alt club din prima ligă engleză.

Tags: