Lovitură pentru Pro TV. A doua semifinală de la Vocea României, abia locul 3 în topul audiențelor la nivel național

Alexa Serdan   
în Hot News
14/12/2019, 18:47
Lovitură pentru Pro TV. A doua semifinală de la Vocea României, abia locul 3 în topul audiențelor la nivel național
Vocea României bătută în audiențe de iUmor și un serial turcesc. Pro TV s-a clasat abia pe locul 3 la nivel național. Sursa foto: playtech.ro

Vineri, 13 decembrie, nu a fost o seară deloc bună pentru Pro TV, dimpotrivă. Emisiunea „Vocea României” a fost depășită în audiențe de două posturi concurente ocupând abia poziția a treia în topul audiențelor la nivelul întregii țării.

„Vocea României” a fost depășită în audiențe de „iUmor” și de un serial turcesc

Aseară românii au avut ce viziona la televizor. Antena 1 a difuzat finala emisiunii „iUmor”, în timp ce la Pro TV telespectatorii au urmărit a doua semifinală din „Vocea României”. Însă, trustul PRO a avut parte de o surpriză neașteptată.

„iUmor” a fost lider de audiență pe segmentul orar 20:00 – 00:50, în timp ce emisiunea muzicală de pe postul concurent a scăzut în clasament fiind depășită inclusiv de serialul turcesc de la Kanal D, și anume „Gulperi”. Prin urmare, Vocea României s-a clasat pe locul 3, scrie paginademedia.ro.

Emisiunea de la Pro TV a fost lider doar în mediul urban

Finala show-ului de umor a dominat publicul comercial pe întregul interval al difuzării emisiunii, dar și pe intervalul difuzării „Vocea României” (20:30 – 00:00) de pe postul concurent.

În altă ordine de idei, show-ul muzical de la Pro TV a reușit să depășească publicul comercial de la Antena 1 și Kanal D doar la oraș. La nivel național, emisiunea a avut 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut fiind depășită de celelalte două posturi de televiziune cu 1,2 milioane de telespectatori.

Este pentru a doua oară în acest sezon când „iUmor” are o audiență mult mai bună decât „Vocea României”, pe publicul comercial. Prima dată s-a întâmplat în urmă cu două săptămâni când emisiunea de la Antena 1 a avut o ediție specială cu vedete care au făcut roast.

Câte persoane au urmărit emisiunile iUmor și Vocea României aseară, 13 decembrie

„Vocea României” a avut o medie de circa 710.000 orășeni care au urmărit emisiunea, în timp ce postul concurent a avut mai puțin cu 100.000 de persoane. Așadar, „iUmor” s-a clasat pe al doilea loc în clasament. Kanal D a fost urmărit de aproximativ 550.000 de persoane.

Nu același lucru se poate spune despre liderul de drept. Postul Intact a câștigat bătălia cu PRO și a avut o cotă piață de 23%.

Totodată, media de persoane care a urmărit finala de la AnteNa a ajuns la 330.000 de persoane, pe publicul tânăr, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Live-ul Vocea României s-a apropiat de 290.000 de persoane și o cotă de piață de 20%.

 

Închide ×

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles