Sport

LPF vrea schimbări masive la cluburile din Superliga: ”O parte din bani o să fie condiționați în funcție de performanță”

Justin Ștefan își dorește ca toate cluburile din Superliga să înțeleagă că este o mai mare nevoie de implicare în partea de marketing, iar LPF se oferă să dea o mână de ajutor.
04.07.2022 | 11:04
LPF vrea schimbari masive la cluburile din Superliga O parte din bani o sa fie conditionati in functie de performanta
Justin Ștefan își dorește ca toate cluburile din Liga 1 să înțeleagă că este o mai mare nevoie de implicare în partea de marketing, iar LPF se oferă să dea o mână de ajutor
ADVERTISEMENT

Fotbalul românesc a trecut la următorul nivel odată cu noul parteneriat încheiat cu Superbet, astfel că din sezonul ce urmează să înceapă denumirea campionatului este Superliga.

Cluburile din Superliga, ajutate de LPF pe partea de marketing

Odată cu venirea noului sponsor, LPF își dorește să atragă mai mulți spectatori pe stadioane și sfătuiește cluburilor din Superliga să acorde mai multe atenție sectorului de marketing și social-media.

ADVERTISEMENT

”Cluburile din Superliga ar trebui să facă schimbări importante în zona de social-media, în zona de marketing, iar la final să nu pierdem, bineînțeles, ideea centrală a acestui business, fotbalul. Lucrurile se pot îmbunătăți. Mi se pare în regulă să constituim acest mecanism în care o parte din bani să fie condiționați în funcție de performanță.

Ce putem face? Putem centraliza. Am mai făcut propunerea asta, vom insista pe ea în perioada următoare. Cluburile care-și doresc să arate mai bine în zona de social-media, de ticketing, de site ar trebui să accepte ideea unei centralizări.

ADVERTISEMENT

Adică Liga să facă lucrurile acestea pentru ei. Trebuie să accepte angajarea unor specialiști în această zonă. Degeaba ai site, degeaba ai social-media, dacă ele nu sunt administrate de oameni care se pricep”, a declarat Justin Ștefan, pentru gsp.ro.

Propuneri pentru atragerea fanilor pe stadioane

Secretarul general al Ligii Profesioniste de Fotbal țintește atragerea generației tinere către fotbalul din Superliga: ”E clar, principiul după care ar trebui să ne ghidăm e acela al performanței. Dacă ne uităm la business-urile din afară… în măsura în care-ți îndeplinești obiectivele, lucrurile merg bine.

ADVERTISEMENT

Sunt unele cluburi de la noi administrate la un nivel bun, dar ar trebui ca ele să se meargă mai mult către zona de business. Dacă vrem să rămânem competitivi, trebuie să lucrăm pe obiective. Atenție la generația tânără! Dacă nu le vom oferi celor tineri posibilitatea de a urmări fenomenul așa cum trebuie, e clar că vom avea de pierdut.

Cluburile trebuie să ajute, în primul rând, prin creșterea audiențelor pe stadion. Se vor defini criterii care să poată fi atinse. La audiențele de pe TV, încă ne gândim la criterii. E o chestiune care nu depinde 100% de mine. E vorba de promovare, de ora la care se dispută meciurile respective, sunt multe chestiuni externe”, a încheiat el.

ADVERTISEMENT

Noul sezon din Superliga va începe în weekend-ul 16-17 iulie, iar cel mai interesant meci din prima etapă este cel dintre campioana CFR Cluj și Rapid. Alte întâlniri care pot oferi spectacol sunt Universitatea Craiova – Sepsi și FCSB – Universitatea Cluj.

ADVERTISEMENT