Marile supermarketuri de pe piața România au o concurență serioasă. Un nou retailer este pregătit să se afirme și pare că va convinge românii cu prețurile sale mici. Iată despre cine este vorba!
Oricât de multe supermarketuri ar fi în România, parcă niciodată nu sunt suficiente. Deși românii se îndreptă mereu spre lanțurile deja cunoscute, se pare că acestea au o concurență acerbă.
Magazinele DIANA iau și ele cu asalt piața din România. Chiar dacă nu se bucură de multă popularitate, afacerea merge foarte bine. Nu o spunem noi, ci o arată cifrele.
Pe teritoriul României există 82 de magazine DIANA, cel mai recent fiind cel deschis în județul Dâmbovița. Acesta nu este singurul de aici, ci este al patrulea ca număr, semn că românii sunt atrași de prețurile mici.
Ca să cucerească piața din România, magazinele DIANA au o strategie foarte bine pusă la punct. Și anume, multe oferte și produse la prețuri imbatabile.
De ieri, 9 august, locuitorii din Odobești sunt așteptați la cumpărături în noul magazin DIANA. Retailerul a pus la dispoziția dâmbovițenilor peste 8000 de produse, atât alimentare, cât și nealimentare.
Magazinele DIANA au făcut o promisiune clienților acum câțiva ani și se țin de cuvânt. Drept dovadă, lucrează constant la consolidarea poziției pe piață, dar și la îmbunătățirea experienței de cumpărături.
În noul magazin deschis în județul Dâmbovița, al patrulea ca număr, clienții au la dispoziție și un sistem de plăți PayPoint. În acest fel, pot îmbina utilul cu plăcutul.
Nu doar produsele le fac cu ochii clienților, ci și dispunerea lor pe rafturi. În magazinele DIANA, produsele sunt poziționate în așa fel încât cumpărătorilor să le fie ușor să le găsească și să nu se piardă printre raioane.
Magazinele DIANA oferă tuturor clienților posibilitatea de a cumpăra produse proaspetele din pește de la Pescăria Magic, precum și fructe și legume de cea mai bună calitate. Cei care trec pragul magazinului sigur nu vor ieși cu plasa de cumpărături goală.