Unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de magazine din România a pregătit reduceri uriașe. Prețurile a 1.500 de produse vor fi reduse cu până la 25%, astfel că românii vor avea de unde alege.
Luna februarie vine cu vești bune pentru românii care vor să economisească bani la cumpărături. Unul dintre lanțurile de magazine faimoase de la noi din țară va da startul unei campanii de reduceri substanțiale la 1.500 de produse.
Carrefour, căci despre el este vorba, va reduce semnificativ prețul la o gamă de produse din aproape toate categoriile. Reducerile se vor aplica atât în magazinele fizice, cât și online.
Carrefour și-a anunțat deja clienții că va da startul campaniei pe 7 februarie. Aceasta poartă numele de ”Reducem prețurile” și va dura până pe 31 martie. Cu alte cuvinte, românii vor avea la dispoziție mai mult de o lună pentru a pune mâna pe produsele reduse cu până la 25%.
Cele 1.500 de produse al căror preț va fi redus în perioada următoare sunt produse de uz zilnic și săptămânal. Acestea pot fi achiziționate din Hipermarket și Market Carrefour, dar și de pe site-ul oficial Carrefour.
În perioada 7 februarie – 31 martie, între 600 și 1.500 de produse vor beneficia de prețuri reduse în Carrefour Hipermarket. În ceea ce privește Market-urile Carrefour, românii vor găsi la raft între 250-800 de produse cu preț redus.
Potrivit Carrefour, reducerile aplicate vor fi între 5 și 25%, iar produsele care fac parte din campania ”Reducem prețurile” sunt cele din categoria congelate, articole de băcănie, lactate și brânzeturi. De asemenea, mai ieftine vor fi și produsele cosmetice, băuturile, dar și produsele pentru întreținerea casei.
Campania ”Reducem prețurile” nu este singura ”prietenoasă” cu buzunarele românilor. Frecvent, clienții Carrefour pot beneficia de diverse oferte, precum cele din cataloagele săptămânale sau cele speciale din mediul online.
De asemenea, clienții Carrefour care dețin un cont Act for Good, au parte constant de oferte exclusive în aplicație. Pe lângă acestea, se mai adaugă și reducerile de gamă săptămânale.
Odată cu lansarea ”Reducem prețurile”, Carrefour continuă tradiția campaniilor care îi ajută pe români să economisească bani. Anul trecut, lanțul de magazine a avut mai multe astfel de campanii, printre care ”Minus la sută” și campania aniversară. Cu ajutorul lor, clienții Carrefour au putut cumpăra mii de produse ale căror prețuri au fost reduse cu 10-30%.