Dacia Spring ar putea avea un rival destul de serios în viitorul apropiat. A apărut un nou model de autovehicul electric, al cărui design este deja pe placul multor europeni. Este fabricat de chinezi și poate fi mai atrăgător și prin costul mai mic.
Industria auto se dezvoltă tot mai mult, de la o zi la alta, în special în sectorul autovehiculelor electrice, despre care se spune că ar polua mai puțin decât o mașină obișnuită, care funcționează pe bază de combustibil. Ce model a mai fost lansat?
Importatorul german Heidtmann Mobility a prezent în primăvară un nou automobil electric, pe care dorește să-l extindă în întreaga Europă. Deja a apărut și la noi în țară. Este vorba despre modelul Avantier C, produs în China, scrie profit.ro
Heidtmann Mobility a prezentat Avantier C precum o soluție foarte ieftină de transport urban, care nu poluează și care se poate achizițina la prețuri foarte mici. În Germania, comercianții oferă un bonus celor care cumpără în jur de 20 de bucăți.
Heidtmann Mobility este în prezent în faza de identificare a unei rețele de distribuție. Cu cât se vinde un Avantier C? La un preț de 14.500 de euro. Autonomia mașinii este de numai 180 de kilometri, iar la finalul lui 2023 a fost prezentată și românilor.
Prin ce se caracterizează Avantier C? Are o lungime de 2, 98 metri, un ampatament de 1, 96 metri și o gardă la sol de numai 12 cm. Mașina dispune de doar 2 locuri, iar motorul atinge doar 20 kW, fiind alimentat de bateria de 13, 9 kWh. Încărcarea se face la 8 ore, la o rețea de 220 volți.
În România, Avantier C a fost pus în vânzare cu prețul de 15.500 de euro și, în ciuda faptului că nu are un design foarte atrăgător, mizează mai întâi de toate pe costul mic spre deosebire de alte autovehicule din aceeași categorie cu a lui, de tip electric.
Reprezentanții Heidtmann Mobility și-au propus să ajungă la 150 de dealeri în următorii doi ani, adică până în 2026. ”Ne-am propus să ajungem la 150 de dealeri în următorii doi ani”, au specificat angajații companiei germane.
Primii dealeri deja au fost identificați de către Heidtmann Mobility. S-au semnat o serie de contracte, iar condițiile de bază sunt variate, printre care existența unui showroom și a unui service unde să existe posibilitatea reparației mașinilor.
Se solicită și investiții, dar care nu costă foarte mult. Mai exact, 5.000 de euro pentru a fi amenajat un showroom. Totodată, Heidtman Mobility și-a propus să vândă 80 de vehicule în primul an pentru fiecare dealer intrat în rețea și pentru care oferă comisioane de peste 10%.