Bărbatul lucrează la CFR, astfel că și-a rugat fiica să-l lase la lucru. Mașina tinerei a fost făcută praf la ieșirea în comuna Dagâța din Iași. Deși a suferit impactului devastator, Raluca este în stare gravă la spital și medicii fac eforturi foarte mari pentru a-i salva viața.
Conform BZI.ro, accidentul feroviar s-a produs la ora 18:30. Tânăra a rămas blocată în mașina distrusă de tren, astfel că salvatorii s-au luptat zeci de minute până au reușit să o scoată dintre fiare. Martorii spun că femeia nu s-a asigurat atunci când a decis să traverseze calea ferată.
“Noi am intervenit repede cu autospeciala de la SVSU și cu un buldoexcavator, până au venit pompierii cu descarcerarea. Tânăra nu s-a asigurat, a fost vorba despre neatenție. Tatăl ei lucrează la CFR, la Dagâța.
Ea l-a lăsat pe el la muncă și a plecat spre casă”, a declarat Mirel Damaschin, primarul comunei Dagâța. Așadar, inclusiv primarul din localitate o cunoaște pe tânără și speră ca aceasta să scape cu viața, ca prin miracol.
În urmă cu o lună, cinci persoane, printre care o copilă de 11 ani, ajungeau la spital după ce mașina în care se aflau a fost lovită de tren. Incidentul este foarte grav pentru că deși era noapte trenul circula fără faruri și s-a dovedit că avea conductorul mort de beat.
Accidentul a avut loc la ora 21 la ieșirea din Coroisânmărtin, la trecerea la nivel cu calea ferată fără bariere. În mașină se aflau patru pasageri și șoferul în vârstă de 56 de ani, un cetățean german. Conductorul de tren este acum cercetat penal.
Șoferul autoturismului a încetinit, ca la carte și s-a uitat în stânga și în dreapta, însă în beznă totală trenul a venit total surprinzător, pentru că nu avea nicio lumină aprinsă. ”Mecanicul locomotivei, un bărbat de 59 de ani, din comuna Adămu, era sub influența alcoolului.
Bărbatul avea o concentraţie de 0,61 mg/l alcool pur în aerul expirat și a fost condus la o unitate medicală în vederea prelevării mostrelor biologice necesare stabilirii alcoolemiei”, au transmis în acel moment reprezentanții IPJ Mureș.
Eurostat consideră că România ocupă locul 4 la accidente feroviare mortale în UE. Cu toate acestea, în țara noastră accidentele feroviare, când trenul lovește o mașină la trecere, sunt considerate accidente rutiere. Așadar, situația ar fi mult mai îngrijorătoare, conform experților.