În ultima vreme, mașinile Tesla au fost în mijlocul multor controverse, iar evenimentele recente nu au fost un plus pentru ele. Totuși, există și excepții. Un model de mașină lansat de brandul lui Elon Musk a stabilit un record pentru categoria sa. Iată despre ce este vorba.
În ultimii ani, mașinile electrice au devenit foarte populare. Milioane de șoferi au făcut tranziția către ele, în special către cele din gama Tesla. Părerile sunt împărțite atunci când vine vorba despre performanța acestor mașini, dar există și excepții.
În Germania, o mașină Tesla Model S P85 a reușit să stabilească un adevărat record. Aceasta a fost folosită ca taxi, iar în ianuarie 2022, a ajuns la un kilometraj excepțional. Și anume, 1.5 milioane de kilometri parcurși în câțiva ani.
Tesla Model S P85 a fost condusă de Hansjorg von Germmingen. Germanul este cunoscut pentru pasiunea sa de a conduce mașini electrice și de a stabili recorduri de kilometri la volanul lor.
Inițial, Hansjorg a condus o Tesla Roadster, cu care a reușit să parcurgă 600.000 de kilometri. După aceea, a făcut tranziția către Model S P85, mașină pe care o mai conduce și în prezent.
În vara anului 2019, în luna iulie, germanul parcursese 900.000 de kilometri. Până la finalul anului nu a renunțat și a ajuns să stabilească prima bornă a recordului, cea de 1 milion de kilometri.
Hansjorg von Germmingen a continuat să bifeze record după record. În anul 2020, cu Tesla Model S P85, acesta a reușit să parcurgă 1.2 milioane de kilometri, iar mai târziu, a ajuns la borna de 1.5 milioane de kilometri.
Pentru cei care se întreabă cum de a rezistat mașina atâta drum, ei bine, a mai avut și ea nevoie de îmbunătățiri. Germanul a dus-o de câteva ori în service, pentru a face unele schimbări menite să sporească performanța.
De exemplu, după primii 290.000 de kilometri, Hansjorg von Germmingen a schimbat bateria originală a mașinii, pe garanție. A optat pentru o baterie deja ”folosită”, pe care, la un moment dat, a fost nevoit să o schimbe.
Schimbările pentru Tesla Model S P 85 nu s-au oprit aici. Până a ajunge la 680.000 de kilometri, germanul a înlocuit trei motoare, iar cel de-al patrulea nu a dat semne că are nevoie de o schimbare.