La început de aprilie, Meghan Markle și-a lansat o nouă afacere. Este vorba despre brandul „As Ever”, care evidențiază dragostea ei pentru preparate făcute în casă, timpul petrecut în grădină și bucuriile simple ale vieții domestice. Totuși, lucrurile nu au mers conform planului.
Pe 2 aprilie, Meghan Markle a avut lansarea oficială a brandului „As Ever”, inspirat din pasiunea sa pentru gătit. Unele dintre primele produse au fost mierea de flori sălbatice cu fagure, un mix artizanal pentru clătite, ceaiuri și gemul de zmeură.
Mulți au vrut să cumpere produsele promovate de soția prințului Harry, iar stocurile s-au epuizat rapid, punând-o pe ducesă într-o situație delicată. A fost nevoită să le explice unor clienți că nu vor primi comanda și că le va returna banii.
„Dragă prietene, Doamne, ce vârtej a fost săptămâna aceasta! Îți mulțumesc foarte mult pentru sprijin. Înseamnă foarte mult pentru mine. Mi-a părut atât de rău să aud ce s-a întâmplat cu comanda ta și că, din cauza vânzării excesive, nu am reușit să îți livrăm mierea în ediție limitată.
Te rog să ne crezi că echipa a muncit foarte mult în fiecare departament și am aflat din mers ce se întâmplă”, le-a transmis Meghan Markle personal clienților săi, printr-o notă digitală.
Chiar dacă a oferit asigurări că sumele vor fi restituite, incidentul a afectat imaginea afacerii lui Meghan Markle și a scos la iveală problemele din interior, dând impresia că ducesa nu era pregătită pentru lansare.
„Emoția începutului a creat un volum de trafic pe site pe care nici măcar noi nu l-am fi putut anticipa (totul s-a vândut într-o oră). Comenzile s-au efectuat atât de repede, încât back-end-ul site-ului nu a avut șansa să țină pasul cu comenzile și e posibil să fi achiziționat un articol care nu se mai afla pe stoc. Îți mulțumim pentru înțelegere”, a completat Meghan Markle.
De menționat este că prețurile nu sunt pentru toate buzunarele. Un borcan de gem de zmeură este vândut cu 14 dolari, iar mierea cu fagure – produsul de top al colecției – ajunge la circa 28 de dolari, conform viva.ro.