Un manager al unui resort de lux a explicat cum poți obține gratuit o cameră mai bună la hotel. În ce situații se poate accepta o astfel de cerere a oaspeților?
Christopher Pitt (56 de ani), managerul serviciilor pentru oaspeți la Royal Westmoreland, resort de vile de lux situat în Barbados, o țară insulară din Caraibe, a explicat cum poate fi obținută o cameră mai bună, complet gratuit. De 19 ani, de când lucrează la proprietatea de lux, a avut diferite cereri venite de la turiști.
În cadrul unui interviu, managerul a spus că, în munca sa, nu există o “zi standard”. Programul se schimbă “de la o zi la alta”. Cea mai importantă parte din zi este să se asigure că echipa lui “este pregătită să întâmpine oaspeții cu zâmbetul pe buze și să facă o treabă excelentă”, a declarat el pentru MailOnline Travel.
Managerul a declarat că “iubește ceea ce face”. În același timp, Christopher recunoaște că nu îi place atât de mult “să se ocupe de oaspeții nemulțumiți”, a mai spus acesta.
Atunci când vine vorba despre upgrade-uri ale camerelor, acesta a mărturisit că au fost situații în care a fost nevoit să le refuze cererile. Există, însă, situații în care cererile sunt acceptate.
Dacă oaspeții “se plâng de o problemă de mentenanță sau de zgomot provocat de construcții”, există mari șanse să primească o cameră mai bună. Mai mult, acest lucru e complet gratuit.
Chiar dacă apar nemulțumiri din partea oaspeților, Christopher nu ar renunța la locul său de muncă. Acesta a explicat de ce îi place atât de mult să lucreze la resortul de lux din Barbados.
„Îmi place să cunosc oameni noi și să creez experiențe speciale pentru oaspeți. Nicio zi nu seamănă cu alta și îmi place să stau de vorbă cu lumea”, a spus el.
Cel mai enervant lucru pentru el este “când petreci una sau două ore încercând să faci o rezervare pentru cineva, iar apoi oaspetele anulează”, a mai spus el în cadrul interviului.
Un alt lucru care îl enervează la oaspeți este atunci când aceștia încearcă să plece din resort după ce a trecut ora de check-out. În plus, turiștii “pretind că e ceva normal peste tot în lume”.
Vizitatorii care ajung în Barbados pot face o greșeală destul de mare. Din cauza aceasta, s-ar putea să nu fie văzuți cu ochi buni de către angajații unităților de cazare. Are legătură cu salutatul atunci când intră într-o încăpere.
“Cei din Barbados sunt, de obicei, oameni foarte politicoși. Așa că atunci când un oaspete intră într-un spațiu și nu spune ‘bună dimineața / bună ziua / bună seara’, poate părea lipsit de maniere”, a mai spus Christopher.