Fotbal intern

Mircea Rednic critică strategia de transferuri de la Dinamo. “Au luat jucători care n-au evoluat la echipe din provincie!”

29.10.2018 | 23:37
Mircea Rednic critica strategia de transferuri de la Dinamo Au luat jucatori care nau evoluat la echipe din provincie

Mircea Rednic a vorbit după meciul jucat de FC Dinamo Bucureşti pe terenul celor de la Concordia Chiajna, scor 0-0, în etapa a 13-a din Liga 1 Betano, sezonul 2018 – 2019. “Câinii” termină turul sezonului regulat pe poziţia a 12-a, cu 13 puncte.

“Puriul” a criticat strategia de transferuri a celor de la FC Dinamo Bucureşti din vară şi susţine că în “Ştefan cel Mare” nu au ce căuta jucători care n-au evoluat la echipe din provincie. Mai mult, Mircea Rednic a ţinut să le ia apărarea fotbaliştilor din “Groapă” şi recunoaşte superioritatea Concordiei. Antrenorul “câinilor” a anunţat că oficialii lui Dinamo vor mai face câteva mutări pe piaţa transferurilor în zilele următoare.

Mircea Rednic critică strategia de transferuri de la Dinamo

“Nu am luat gol şi trebuie să fim fericiţi pentru asta. Prima repriză a fost bună. Ei nu au avut nicio ocazie. În repriza a doua s-a întâmplat ca la meciul cu Călăraşi. Am văzut o cădere fizică şi adversarul ne-a dominat, ne-au dominat la fazele fixe. Vreau să rămân pozitiv. Înţeleg că suporterii sunt supăraţi şi au tot dreptul. Dragostea mea pentru Negoiţă e ca înainte, dar el chiar nu are nicio vină. Jucătorii încearcă să dea totul, dar doar atât pot ei, asta e limita lor. În momentul de faţă nu se poate mai mult. Sper ca în săptămâna asta să ne întărim pentru că nu am cum să o scot până la capăt cu acest lot.

Am făcut gafe la faze fixe. Ciobi a jucat bine, la fel şi Katsi. La noi e bine să joci 20 de minute, iar apoi să faci o gafă. În momentul de faţă sunt obligat ca să îi văd pe toţi, dar mi-aş dori mai mult. Eu simt că şi jucătorii vor mai mult şi suferă. Chiar nu am ce să le reproşez pentru că încearcă să dea totul pe teren. Nu se poate să ajungă la Dinamo jucători care nu au jucat la echipe din provincie, iar aici nu a fost vina lui Negoiţă. Ce să fac? Să intru eu? Eu încerc să ne calificăm în Cupă cu lotul pe care îl am. Sper ca jucătorii să apară. O să vină un fundaş stânga, un fundaş central, un atacant şi un portar.  Sunt şanse să prindem play-off-ul, dar trebuie să dăm gol. Azi nu am avut ocazii. În prima repriză am jucat fără atacant, dar a trecut. E un lucru pozitiv că nu am luat goluri. A fost penalty la Fota, dar nu vreau să comentez arbitrajul. Nu ştiu dacă am avut un şut pe poartă în repriza a doua. Fanii au tot dreptul să reacţioneze aşa. Eu îi înţeleg pentru că Dinamo nu a fost niciodată în situaţia aceasta şi sunt sigur”, a spus Mircea Rednic la o emisiune de sport.