Fotbal intern

Mirel Rădoi îl critică pe Alibec: “Nu s-a maturizat intelectual”

19.07.2018 | 19:57
Mirel Radoi il critica pe Alibec Nu sa maturizat intelectual

Mirel Rădoi îl critică pe Alibec şi spune că atacantul a primit mult prea repede banderola de căpitan la FCSB. Fostul antrenor al vicecampioanei României a explicat de ce singurul căpitan al echipei este Mihai Pintilii şi motivează că mijlocaşul este unicul jucător ce îşi poate responsabiliza restul colegilor experimentaţi.

Mirel Rădoi îl atacă pe Alibec privind comportamentul şi gesturile pe care atacantul le are în teren.“Cu jucătorii care sunt mai speciali trebuie să ai un dialog în care nu trebuie să fie ceilalţi de faţă. Cred că Dică a făcut asta. În dialogul ăsta trebuie să-l faci să înţeleaga importanţa lui ca jucător şi căpitan, pentru că Alibec a fost şi căpitan. El a primit banderola prea uşor, fără să fie responsabilizat. Nu e doar vorba de valoare, de goluri, când esti căpitan. Trebuie să ştii să gestionezi şi momentele bune, şi pe cele mai putin bune.

Mirel Rădoi îl critică pe Alibec

Singurul capitan pe care-l are Steaua e Pintilii. Cu tot respectul pentru Tănase, pentru Alibec… Cum pot ei să-i responsabilizeze pe Tănase, pe Teixeira? La prima vedere, Alibec iţi arată că are o personalitate foarte mare. La cum l-am văzut eu, e tot un copil. Intelectual, nu s-a maturizat pentru vârsta pe care o are. El nu ştie să-şi gestioneze reacţiile. El ce simte, aia arată. Trebuie să înţeleagă că el e antrenorul din teren, că ceea ce face el pozitiv va fi urmat de toată lumea, la fel şi ce face el rău. Alibec are nişte calităţi care nu pot fi negate de nimeni. Cred că ceea ce-i lipseşte cel mai mult Stelei în sistemul 4-3-3 este un atacant ca Denis Alibec”, a spus Rădoi la PRO X.

Mirel Rădoi îl critică pe Denis Alibec. Jucătorul se antrenează alături de restul colegilor de la FCSB
Mirel Rădoi îl critică pe Denis Alibec. Atacantul FCSB, la antrenament

Denis Alibec, criticat de Mirel Rădoi, după ce atacantul a fost pus pe lista de transferuri de la FCSB. Nicolae Dică a fost cel care a cerut ca jucătorul să fie înlăturat de la echipă, în urma mai multor episoade de indisciplină ale jucătorului.

Citeşte şi:

• Dragoş Nedelcu, fundaş la FCSB: “Qaka este închizător, la concurenţă cu Pintilii”
  • FC Voluntari l-a refuzat pe Mihalcea de la FCSB: “Au renunţat la el”