Moroșanu a fost lider de piață cu Bătălia Moldovei. Ce cifre record a reușit Moartea din Carpați ca promotor

23.10.2018 | 10:37
Morosanu a fost lider de piata cu Batalia Moldovei Ce cifre record a reusit Moartea din Carpati ca promotor

Dynamite Fighting Show, conceptul lansat de Cătălin Moroșanu în acest an, a devenit un fenomen după numai două ediții. Gala Bătălia Moldovei, găzduită de Piatra Neamț, a înregistrat cifre record atât în sală, cât și pe audiențele de televiziune.

Evenimentul a fost sold out cu 48 de ore înainte de primul gong, iar peste 3.500 de spectatori au umplut până la refuz Sala Polivalentă din Piatra Neamț, cea mai mare din Nord Estul Moldovei. Mai mult, organizatorii au instalat un ecran uriaș în fața sălii, acolo unde sute de spectatori, care nu au mai putut să își achiziționeze bilet, au urmărit desfășurarea celor 13 confruntări.

Pe televiziune, Dynamite a fost lider incontestabil în intervalul în care Pro TV a transmis meciurile Andrei Stoica vs Sazan Memedi și Cătălin Moroșanu vs Mehmet Ozer. Audiența medie pentru publicul comercial a fost de 7.3, cu un share de 30.8%, ceea ce rezultă că unul din trei televizoare, deschise în acel interval orar în România, urmăreau gala Dynamite de pe Pro TV. În minutul de aur, ratingul a urcat până la un rating de 8.9.

Gala de la Piatra Neamț a fost una atipică, sportivii luptând la categoria open, o inițiativă unică până acum la galele televizate din România. Pe lângă duelurile pe reguli K1, evenimentul a mai găzduit o confruntare pe reguli kyokushin, iar o alta pe taekwondo.

La finalul galei, Cătălin Moroșanu a anunțat că următorul eveniment va avea loc pe 15 decembrie.