NASA, imagine de pe altă planetă! Ce fenomen periculos se ascunde

22.08.2019 | 18:16
NASA imagine de pe alta planeta Ce fenomen periculos se ascunde

NASA a publicat o imagine de pe altă planetă, așa cum a fost numită de specialiști! O fotografie realizată de cercetătorii americani a reușit să surprindă un fenomen extrem de rar. Imaginea, una care s-a viralizat aproape în timp record în mediul online, pare a fi desprinsă dintr-un film science fiction. Atenție! Nu discutăm despre o simulare a unei lumi extraterestre, ci aceasta este o fotografie cât se poate de reală.

NASA, imagine de pe altă planetă!

Imaginea înfățișează un fenomen meteo extrem de alarmat: un nor de foc – pyrocumulonimbus – care a fost traversat de un avion-laborator al NASA. Mulţi dintre cei care au văzut imaginea au spus însă că pare făcută pe o altă planetă. Conform cercetătorilor, norul cu aspect extraterestru provine de la un uriaş incendiu de vegetaţie care a afectat 182 de kilometri pătraţi din statul american Washington.

Concret, bila de foc din imagine este de fapt Soarele. Particule din incendiul de la sol, care s-au ridicat în aer, au reflectat lumina lui şi i-au dat o nuanţă portocalie. Vă precizăm că astfel de imagini sunt extrem de rare, lucru confirmat de altfel și de angajații NASA. Se întâmplă lucrul acesta pentru că norii de foc se formează în condiţii extrem de complexe. De exemplu este nevoie ca umezeala şi căldura din incendiile de pădure să se ridică în atmosferă şi să produc nori umpluţi cu fum.

NASA, imagine de pe altă planetă! Imagine
Imaginea pare a fi de pe o altă planetă. Sursa foto – facebook

O cometă uriașă va fi vizibilă cu ochiul liber

Pe lângă aceste imaginii, cei de la NASA au ținut să readucă aminte și de faptul că o cometă uriașă va fi vizibilă cu ochiul liber joi, 22 august 2019. Cometa botezată 168P/Hergenrother se va vedea fără probleme din orice colț al lumii în seara zilei de 22 august. Datorită mărimii acestui obiect ceresc, aceasta va fi luminată de soare și va avea o vizibilitate spectaculoasă pe cer. Punctul maxim de vizibilitate va fi atins undeva după ora 22:00.

Practic, obiectul care va trece foarte aproape de planeta noastră se va vedea în special din Europa în noaptea dintre 22 și 23 august 2019. Acesta este, potrivit NASA, unul dintre cele mai importante fenomene astronomice vizibile cu ochiul liber din acest an.