Premier League

Nike anunță un nou parteneriat cu Premier League. Sunt împreună din anul 2000

19.11.2018 | 15:23
Nike anunta un nou parteneriat cu Premier League Sunt impreuna din anul 2000

Premier League și Nike au anunțat pe 10 noiembrie extinderea cu şase ani a parteneriatului lor, început în sezonul 2000/2001. Astfel s-a creat unul dintre cele mai lungi parteneriate din existenţa Premier League. În această perioadă s-au înregistrat inovaţii semnificative în acest parteneriat, cel mai important fiind legat de mingea oficială cu care se joacă în Premier League. Acesta de acum se întinde pe perioada 2019-2025.

Începând cu Nike Geo Merlin în perioada 2000/01 până astăzi evoluția tehnologiei mingii a avut un impact major asupra jocului, din cauza unei vizibilități sporite la reducerea panourilor. Mingea din sezonul 2018-2019 se numeşte simplu Nike Merlin. Aproape acelaşi nume ca prima minge, folosită în sezonul 2000-2001.

Noul parteneriat Nike cu Premier League vine şi în ajutorul copiiilor

În cadrul recentului acord, care va expira în vara lui 2025, Nike se obligă să furnizeze în continuare echipament pentru echipele de copii şi juniori şi va susţine totodată cu echipament toate manifestările cu caracter internaţional, organizate de către Premier League pentru aceste categorii de vârstă. Totodată, parteneriatul se extinde şi asupra şcolilor din întreaga Anglie unde există echipe care participă la diverse competiţii aflate sub egida Premier League.

“Nike este un partener excelent pentru Premier League și, prin recordul său de inovație, a făcut o treabă excelentă, oferind mingii de înaltă calitate pentru competiţia noastră de aproape 20 de ani”, a declarat Richard Scudamore, Președinte Executiv al Premier League .

“Suntem foarte mulțumiți că parteneriatul nostru s-a extins până la sfârșitul sezonului 2024/25. Munca noastră împreună se extinde dincolo de meciuri și include suportul excelent al echipei Nike pentru setul complet de echipament de care beneficiază școlile din Anglia și Țara Galilor” – a mai declarat Richard Scudamore.

Noul parteneriat a fost anunţat la sediul companiei americane

Noul parteneriat a fost anunţat oficial cu prilejul vizitei pe care Richard Scudamore, preşedintele executiv al Premier League, a făcut-o în Statele Unite, la sediul companiei Nike din Portland, statul Oregon şi unde s-a întâlnit cu Martin Buckley, cel mai înalt personaj din cadrul companiei americane de echipament şi material sportiv pe teme de fotbal, precum şi cu fostul portar al lui Manchester United, Tim Howard şi cu preşedintele Nike, Mark Parker.

Afacerea a fost anunțată în timp ce Scudamore vizitează sediul companiei Nike din Portland, Oregon, unde sa întâlnit cu Martin Buckley, VP / GM Nike Global Football, prezentat la stânga sus cu fostul portar Manchester United și Everton, Tim Howard și președintele Nike, Mark Parker.

43 de cluburi au folosit în Premier League mingea Nike din 2000 încoace

“Cele două decenii de parteneriat al Nike cu Premier League continuă angajamentul nostru pentru inovare pe teren și sprijinirea jucătorilor de la nivel local până la nivelele de elită ale jocului”, a spus Buckley. Nike se angajează să continue programul de dezvoltare pus la punct de Premnier League pentru copiii din şcolile din Anglia şi Ţara Galilor, precum şi să continue să creeze, dacă e posibil, de la an la an, mingii de joc şi mai performante pentru eşaloanele de elită ale fotbalului englez.

Este interesant de reţinut faptul că de la prima atingere de balon a unei mingii Nike în sezonul 2000-2001, mingea numită Nike Geo Merlin, s-au jucat exact 6490 de meciuri, s-au înscris 18490 de goluri şi balonul Nike a fost utilizat în această perioadă de un număr de 43 de cluburi. Opinia generală despre mingile Nike a fost şi rămâne una foarte bună, atât pentru jucători, cât şi pentru antrenori.