Cabral Ibacka are mare noroc cu banii pe care îi câștigă din televiziune, fiind una din vedetele principale de la PRO TV! Spunem asta deoarece business-urile sale sunt pe minus, acesta încercându-și norocul în afaceri de ani buni!
Realizatorul show-urilor „Ce spun românii” și „Sunt celebru, scoate-mă de aici” și-a deschis mai multe firme, în diferite domenii de activitate. Una dintre ele, Kiai Magic, cea care se ocupă cu organizarea de târguri, congresuri și expoziții înregistrează pierderi pe bandă rulantă.
Potrivit datelor consultate de FANATIK, afacerea lui Cabral a avut o scădere a profitului net de 15.208 lei în anul 2021. Compania care are o vechime de 17 ani nu i-a adus prea multe satisfacții financiare prezentatorului nici în anul 2020, anul în care a început pandemia afectând mai multe afaceri.
În urmă cu doi ani, pierderile înregistrate au fost și mai mari, mai exact de 68.000 de lei. Interesant este că firma e în continuare activă, deși nu a înregistrat vreun câștig în ultimii 10 ani.
Nu este singura afacere de care Cabral s-a ocupat, în speranța că își va mări veniturile. Soțul actriței Andreea Ibacka mai are și firmele „Negru Production” și „Negru Interactiv”, business-uri care i-au adus ceva bani în ultimii ani, dar pentru care nu a mai raportat date la Fisc din 2015, respectiv 2018.
Cu „Negru Interactiv”, lui Cabral i-a mers destul de bine acum mai bine de 6 ani. Compania care se ocupă de producție cinematografică, video și programe de televiziune i-a adus în buzunar profituri de 239.000 lei (2012) sau 164.000 (2014). Ultimul an pentru care există date referitor la acest business, 2015, nu a fost tocmai bun pentru vedeta PRO TV, profitul sărind puțin peste 5.000 de lei.
„Negru Production”, cealaltă companie de producții artistice, a avut cel mai mare succes din afacerile lui Cabral, înregistrând câștiguri de peste 200.000 de lei în urmă cu mai bine de 7 ani.
Nici Andreea Ibacka nu a reușit să se impună în lumea oamenilor de afaceri. Firma soției lui Cabral, „August Media”, a avut o pierdere de 15.616 lei în anul 2021. Pentru compania care se ocupă cu publicitatea, nevasta lui Cabral nu a solicitat eliberarea de certificat pentru starea de urgență, conform informațiilor obținute de FANATIK.
2020 a fost un an mai bun, în schimb, pentru soția lui Cabral. În plină pandemie, „August Media” i-a adus un profit net de 237.064 lei, raportând o cifră de afaceri de 301.501. 2019 a fost un an la fel de bun pentru actrița care s-a ocupat de zona de publicitate, când a câștigat peste 70.000 de lei.
Andreea Ibacka a înființat și o asociație non-guvernamentală, „Zâmbet și suflet” în anul 2011. Conform datelor raportate în anul 2021, acest ONG i-a adus încasări destul de modeste, undeva în jur de 8.000 de lei.
Afacerile cu suișuri și coborâșuri ale celor doi nu au reprezentat niciodată singura sursă de venit pentru cele două vedete. Trebuie menționat că amfitrionul show-ului „Sunt celebru, scoate-mă de aici” obține bani frumoși din cele două proiecte de la PRO TV, dar și din publicitate, bărbatul fiind imaginea unui cunoscut hypermarket de la noi.
Și Andreea Ibacka este extrem de activă, colaborând cu diverse firme pe care le promovează pe rețelele de socializare, pentru care este cu siguranță remunerată substanțial.